ik heb de draag arm vervangen ivm de fussekogel die kapot was en nu is mijn vraag moet je hem uitlijnen of niet sommige mensen zeggen van niet omdat het vaste delen zijn .
wie kan mij uitleggen als het wel of niet moet
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
het is een 626 uit 1997 het type model 1994/1997
kan niemand mij een antwoord geven hier
17 jaar
Moet is een groot woord. Als het stuur rechtstaat, de auto netjes rechtdoor rijd kan je ook de wielslijtage in de gaten houden: als die niet scheef afsluiten zit je goed. MAAR ik zou het wél lateb doen vanwege de kans dat de wielen toch niet meer helemaal goed staan na vervanging draagarmen. En zoveel kost het toch ook weer niet om dat even te laten doen?
17 jaar
Het is idd een vast deel, dus zou uitlijnen achterwege kunnen blijven. Maar als de auto ooit is uitgelijnd met speling op de oude fusee, dan klopt er nu niets meer van. Staat het stuur exact recht wanneer je rechtuit rijd? Als dit het geval is zal het wel goed zijn, maar zoals mijn bovenbuurman al zei, wat kost controle al heel?
Sytze
sytze een controle kost 40euro en als ze hem uitlijnen 69,50 euro en uitlijn moet elke auto wel 1 keer op een stoep randje en klaar, maar de kogel was nog niet kapot en heeft verder nooit meer uitgelijnd geweest heb wel last van slijtage aan de binnenkant maar komt denk ik van de bredebandjes die ik er onder heb mijn banden maat is 205/45/16.
ik vind het zonde geld als het niet direkt nodig is want een draag arm kost ook al behoorlijk duur .
17 jaar
Zoveel geld voor uitlijnen? Ik betaal iets van 35 euro bij de lokale bandenboer voor een 4 wieluitlijning met zo'n laserapparaat.
17 jaar
bij de euromaster vragenn zoveel
17 jaar
Bij ons is controle gratis maar het uitlijnen rekenen we 75,- voor. En 35 euro voor uitlijnen is wel heel erg goedkoop. Ben je niet in de war met uitbalanceren Nico?
Sytze
nou sytze ik vind dat best veel geld hoor 75euro en dan moet zeker alles ook nog gang baar zijn zeker voordat jullie er mee beginnen , echt een hoop geld en dan vind ik het wel normaal om eerst goed te weten dat het nu wel beslist moet of niet .
17 jaar
[quote=ulbert]nou sytze ik vind dat best veel geld hoor 75euro en dan moet zeker alles ook nog gang baar zijn zeker voordat jullie er mee beginnen , echt een hoop geld en dan vind ik het wel normaal om eerst goed te weten dat het nu wel beslist moet of niet .[/quote]
duur ? denk het niet, sommigen hebben het er alleen niet voor over, maar dat is een ander verhaal. duur wordt het pas waneer men door tijdsgebrek (je voelt hem al) de boel snel afraffelt omdat zoals je zelf al zegt er bouten vastgerot kunnen zitten, vandaar neemt men iets meer tijd en vandaar ook dit prijsverschil.
Gr. paul,
[quote=sytze]Bij ons is controle gratis maar het uitlijnen rekenen we 75,- voor. En 35 euro voor uitlijnen is wel heel erg goedkoop. Ben je niet in de war met uitbalanceren Nico?
Sytze[/quote]
Nee. Het is een bedrijfje dat uitsluitend banden doet (uitlijnen, balanceren, vervangen). Het uitlijnapparaat is continu in gebruik. Ze doen veel werk voor garages die de apparatuur zelf niet hebben. 2 banden vervangen was bij hun ruim 50 euro goedkoper dan bij Profile (exact hetzelfde merk & type band).
17 jaar
En Profile is ook al de duurste niet.......
nou ik raad iedereen aan om je auto altijd uittelijnen als er iets aan je ophanging is gebeurt want ik heb het ook gedaan en het was echt wel nodig .
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 626 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar