Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
ik heb laatst een motorombouw gedaan van een 1.6 16v ohc naar een 1.8 16 DOHC GT motor
ik heb alles overgezet van de motorkabelboom en ECU behalve achter het dashboard (dit moet hetzelfde zijn)
Alles was plug en play, maar nu blijven bij mij het "accu lampje" en "remlicht defect lampje" volop branden
de dynamo laad netjes bij (15V onbelast en 14,7 belast) ook heb ik de dynamo van de 1.6 erin gehangen maar kreeg dezelfde reaktie.
Ik heb de stuurkabel tot aan het dashboard doorgemeten en ligt nergens aan massa (als ik de 2 polige stekker los heb liggen) als ik dus de stekker erin plug gaan de lampjes branden en gaan niet uit tijdens het lopen van de motor (dit was bij de oude motor wel het geval)
Wat mis ik in de aansluitng? Ik heb de vraagbaak op de kop gezet maar kom er niet meer uit !
Wat voor spanning moet er op de 2 polige stekker komen (en dan de dunne draad)?
Vriendelijke groeten,
Harold
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heb het al gevonden :P
draadboom van GT is toch een tikkeltje anders dan die van de 1.6 16v er mist een stuur draad in de kabelboom naar de spanningsregelaar waar 12V plus op moet komen als de motor loopt
maw......... hij dut ut
Gefeliciteerd dan ;)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar