de auto start prima loopt goed stationeer
maar in de ochtend (koude auto) bij het eerst kruispunt als ik moet remmen dan valt hij uit , starten doet hij weer prima .
dit doet hij 2 keer en de rest van de dag geen problemen mee.
dit doet de auto pas een paar weken nadat ik bij de keuring ben geweest , kan toeval zijn natuurlijk.
iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 2 of stel zelf een nieuwe vraag.
hebben ze bij de keuring is gerepareerd?
3 jaar