👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hallo
ik heb het volgende probleem met mijn mazda.
op benzine valt ie als de motor goed warm is uit bij files etc ( stationair draaien) en stationair loopt hij af en toe onregelmatig, en als je vaak achter elkaar op de rem trapt tijdens stationair draaien dan wordt het toerental van 900 toeren steeds lager en lager totdat hij uiteindelijk uitvalt.
bij het loshalen van de kleine stekker op het luchtfilterhuis( maf sensor?) gebeurt er niks met het toerental. bij het eruittrekken van de stekker van de lmm wordt de toerental ff iets hoger maar daarna weer normaal ( en als je dan achter elkaar op de rem gaat trappen wordt de toerental steeds hoger)
verdelerkap+rotor+bougiekabels en bougies zijn al vervangen. maar het probleem blijft.
heb m ook al stationair afgesteld met de TEN aan massa te leggen.
en nu het probleem op gas.
op koude motor rijdt ie perfect alleen toerental blijft rond de 1500 a 2000 toeren hangen, soms op koude motor is het toerental ook gewoon perfect.
zodra de motor wat warmer begint te worden(met het rijden op gas) begint de auto flink te stotteren en valt daarna uit.
heeft iemand dit al een keeer eerder gehad?
wil het graag snel oplossen want heb de auto hard nodig om naar mn werk te gaan!.
bvd
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
[quote=civic coupe esi]hallo
ik heb het volgende probleem met mijn mazda.
op benzine valt ie als de motor goed warm is uit bij files etc ( stationair draaien) en stationair loopt hij af en toe onregelmatig, en als je vaak achter elkaar op de rem trapt tijdens stationair draaien dan wordt het toerental van 900 toeren steeds lager en lager totdat hij uiteindelijk uitvalt.
bij het loshalen van de kleine stekker op het luchtfilterhuis( maf sensor?) gebeurt er niks met het toerental. bij het eruittrekken van de stekker van de lmm wordt de toerental ff iets hoger maar daarna weer normaal ( en als je dan achter elkaar op de rem gaat trappen wordt de toerental steeds hoger)
verdelerkap+rotor+bougiekabels en bougies zijn al vervangen. maar het probleem blijft.
heb m ook al stationair afgesteld met de TEN aan massa te leggen.
en nu het probleem op gas.
op koude motor rijdt ie perfect alleen toerental blijft rond de 1500 a 2000 toeren hangen, soms op koude motor is het toerental ook gewoon perfect.
zodra de motor wat warmer begint te worden(met het rijden op gas) begint de auto flink te stotteren en valt daarna uit.
heeft iemand dit al een keeer eerder gehad?
wil het graag snel oplossen want heb de auto hard nodig om naar mn werk te gaan!.
bvd[/quote]
niemand??
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar