Tweemaal is er al zo'n veertje gebroken.
Het veertje die op de spanrol staat van de distributieriem.
Gelukkig is er niets aan de kleppen van de motor.
Er was 25 000 km tussen van het vervangen veertje (origineel veertje).
Wie heeft er dat al meegemaakt?
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoe was de spanrol eraan toe? Als deze niet goed soepel meer rolt, slijt het veertje sneller. Ook zijn er spanrollen waarbij het gaatje waar je het veertje in haakt door slijtage scherp zijn en slijtage aan het veertje veroorzaken...
Spanrol altijd vervangen als het veertje gebrokenis, in het gaatje van de spanrol slijt het veertje in en daardoor breekt het veertje.
In spanner zit te weinig olie waardoor spanner te gemakkelijk heen en weer gaat .
Want spanner moet ook genoeg demping geven .
Is een terug roep aktie voor geweest .
groetjes boeska
17 jaar
ik heb een nieuw spanrol en een veertje ge daan de oude spanrol was in het gaatje van de veer helemaal uit gesleten de nieuwe spanrol is nu sterker gemaakt in het gaatje van de veer
ieder wel bedankt voor in formatie
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 626 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar