Hallo,
Ik heb 'n orginele toerenteller ingebouwd,wil nu graag weten waar ik de bedrading op aan moet sluiten??
B.v.d.
Je moet een toerental sensor in de carter monteren ( tegen,de starterkrans ), hiervoor moet je een gat boren in de carter of een nieuwe carter plaatsen . Dan zul je de bedrading via de ARA (toerental regelaar ) moeten aansluiten . Alles kan , maar wil je het op de originele manier plaatsen ga je meer werk hebben dan je vermoedt . succes
hallo frans49 bedankt voor je uitleg
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.
hallo weet niemand waar je de bedrading van de toerenteller op aan moet sluiten??
16 jaar