Onderstaande fouten heb ik staan als ik de auto uitlees.
Wie weet waar ik moet beginnen.
fout 7: Inlaat tempsensor onderbroken
fout 29: Lambdasondeverwarming voor kat:stroom te laag
fout 30: Lambdasondeverwarming voor kat:stroom te hoog
fout 33: Lambdasondeverwarming na kat:stroom te hoog
fout 34: Lambdasondeverwarming na kat:kortsluiting
fout 45: Inspuitklep cilinder 5 :sluiting + 12V
fout 46: Inspuitklep cilinder 6 :sluiting + 12V
fout 47: Inspuitklep cilinder 6 :sluiting + 12V
fout 49: Stationair zelf aanpassing: te rijk
fout 50: Stationair zelf aanpassing: te arm
fout 54: Stationair zelf aanpassing: onderste deellast te mager
fout 61: Ontstekingseindtrap 3 ,cilinder 1 :zet uit
fout 63: Ontstekingseindtrap 3 Stroomstekte niet bereikt
fout 55: Ontstekingseindtrap 1 cilinder 1 of 2 zet uit
fout 80: Signaal pignelsensor 2 onderbroken.
fout 81: Max onsteking tijdstip verlating aan ten minste 1 cilinder bereikt
fout 86: Regeneratie-omschakelklep: onderbrkeing/massasluiting
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
allereerst: zijn alle zekeringen heel, en is de bedrading ook heel.
temperatuursensors nameten.
gr. Reinder
geheugen wissen proefrijden met tester en kijken welke storing als eerste optreed
Dat deze motor überhaupt nog loopt is mij een raadsel !
mvg,
Hans.
Volgens mij benzine pomp relais defect want als ik er tegenaan tik hoor ik de pomp weer lopen, en slaat de auto weer aan. Relais besteld en dan nog eens proberen.
Zijn de contacten van het relay wel schoon , niet ge-oxideerd?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar