Mijn auto (c200cdi) start wel eens heel slecht met koude motor.
Als het gloeilampje uit is start ik hem en lijkt aan te slaan en slaat gelijk uit, probeer het dan weer en slaat dan niet meer aan na enkele minuten proberen en het gas intrappen slaat de auto met moeite aan en geeft dan een rook en stinkt heel erg.
Nu heb ik het idee als de dieseltank voor de helft leeg is of leger dat het meer voorkomt dan met een volle tank, of het kan een stom idee zijn.
Heb bij de garage de gloiespiralen na laten kijken en deze zijn nog goed genoeg zie de monteur.
Wie kan mijn vertellen wat er aan de hand is met deze auto en een oplossing geven.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Meestal is dit lucht in de diesel-leidingen.
Ik had in 2005 een gelijksoortig probleem bij een c250d. 3maal in de mercedes garage geweest kosten pl/m 700 euro, maar het probleem bleef.Tot dat ik uiteindelijk bij de mercedes garage in Dusseldorf terecht kwam.Ik deed mijn verhaal,de chef zei: ik hoor het al het is de sensor op de krukas die de branstofpomp stuurt, maar ik zal het meten en jawel hoor sensor stuk.Vervangen 60 of 70 euro betaalt en rijden maar.
Maar nu heb ik een MB 250td automaat die afentoe weer het zelfde doet.Is er iemand die de sensor die op de krukas zit om de branstofpomp te sturen voor mij kan meten??graag een reaktie. Jan.
14 jaar
Ik neem aan dat brandstoffilter vervangen is bij grote beurt onlangs.
Achterin kofferbak lekkage ontdekt bij ehbo koffer, onder automatische antenne. Ook onder ruitrubber kwam vwater vandaan. Is nog geen echte oplossing.
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar