Mercedes-Benz 190: automaatbak doet raar

Bouwjaar: 1987, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0E

Hoi mensen ik heb een probleem,

als ik optrek met de auto draaitie teveel toeren voor de kracht dat ie optrekt,
net of je de koppeling een beetje zou indrukken zeg maar. Hij maakt toeren maar komt te weinig vooruit,
boven de 3000 toeren gaat het beter, het is een beetje lastig uitleggen hopelijk weet iemand raad!
Ook schokken als de automaat in D word geschakeld

Groetjes

mercedes190

Geplaatst door mercedes190 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 190? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

werkhoven (0), 15 jaar geleden

dat klopt dat ie boven de 3000 toeren schakeld met een klap naar de volgende vesnelling neem ik aan .
dan weet ik wel wat het is .
dat is een olie plunjer die lekt en hoe meer toeren je maakt hoe meer druk ie op bouwt dan schakeld ie met een klap naar de volgende vesnelling .
typies mercedes kwaaltje .
maar wel een kostbare . ongeveer 1000euro ben je kwijt .
maar ik hoop dat het je accumulator,s zijn dan ben je voor 400 euro klaar .

mercedes190 (0), 15 jaar geleden

[quote=werkhoven]dat klopt dat ie boven de 3000 toeren schakeld met een klap naar de volgende vesnelling neem ik aan .
dan weet ik wel wat het is .
dat is een olie plunjer die lekt en hoe meer toeren je maakt hoe meer druk ie op bouwt dan schakeld ie met een klap naar de volgende vesnelling .
typies mercedes kwaaltje .
maar wel een kostbare . ongeveer 1000euro ben je kwijt .
maar ik hoop dat het je accumulator,s zijn dan ben je voor 400 euro klaar .[/quote]
Het is precies wat je zegt maar hij schakeld niet met een klap over, maar misschien staat me dat nog te wachten. maar op de auto staat 160.000 km??? dat kan tog bijna niet, hij heeft wel lang stil gestaan. Maar bedankt voor je reactie ik hoop alleen niet dat je gelijk hebt,

groetjes

werkhoven (0), 15 jaar geleden

nou bij mijn 190e stond de teller op 220000 km .
en de bak was stuk .
koste 1000euro maar ats in rijswijk snee ook in zijn vingers hij kreeg de bak niet meer aan het werk .
en heeft op zijn kosten de bak verder van nieuwe ondrdelen voorzien .
alleen de buitenkant is oud de rest is nieuw .
en hij rijd weer als nieuw .
maar je kan even kijken of er een firma is die automatenbakken reviseert bij jou in de buurt.
ats in rijswijk is aan te bevelen hij is erg goed en je maakt goede afspaken .
hij weet zo wat er aan mankeert .
gr marcel

mercedes190 (0), 15 jaar geleden

mensen allemaal bedankt voor jullie reacties!
Maar het is in orde na het vervangen van de olie en filter,
deze waren namelijk erg vies. hopelijk blijft het zo

groetjes en nogmaals bedankt!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.