hallo,, mijn auto gaat pas een minuut nadat ik de sleutel uit het contactslot heb gehaald uit..
de vacuumafsluiter is goed....
waar kan het probleem zich bevinden???? en hoe kom ik er bij??
Geplaatst door allard36 (0) , lid sinds 13 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 200? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 200 of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
cor9 (0) PRO, 13 jaar geleden
vacuum controleren en leidingen --goed 0,800mb dan vermoet
vacuumpotje vervangen op inspuitpomp
dockedmarc1 (0), 13 jaar geleden
welke vacuum afsluiter bedoel je, er zit ook een ventieltje achter je contactslot, heb je daar al gekeken?
cor9 (0) PRO, 13 jaar geleden
marc; meestal is het vacuumpotje dat kapot is dat boven op de inspuitpomp zit voor het stilleggen-- aan het contactslot komt zelden voor.
groetjes
dockedmarc1 (0), 13 jaar geleden
@cor, dat klopt cor, maar achter het contactslot kan het ook stuk. ik wilde alleen maar aangeven dat daar ook iets zit wat er mee te maken heeft.
anoniem-1573996169 (0), 13 jaar geleden
weet je zo,even een slangetje aan het vacuumpompje steken en met je mond vacuum zuigen moet ie direct afslaan zo niet vacuumpotje kapot
w124-200 (0), 13 jaar geleden
Klopt , met een slangetje en een (gebruikte) 3 cm dikke infus spuit van het ziekenhuis of met de mond zuigen en je weet het zeker of de membraam lekt is van het vacum potje. Ps zon spuit is ook handig bij onluchten van remmen in je eentje.
w124-200 (0), 13 jaar geleden
Klopt , met een slangetje en een (gebruikte) 3 cm dikke infus spuit van het ziekenhuis of met de mond zuigen en je weet het zeker of de membraam lekt is van het vacum potje. Ps zon spuit is ook handig bij onluchten van remmen in je eentje.