De heater draaide nog maar op 1 stand en staakt nu helemaal.
Is dit een kwestie van een relais verwisselen of moet ik de blower uit- en inbouwen? Waar zit het relais? Onder motorkap of onder dashboard? Kan ik bij de blower d.m.v. demontage van het handschoenkastje? Alvast dank voor reactie.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dit is zeker het prototype, gezien het jaartal.
Hoezo prototype, die dingen werden toch in 83 geintroduceerd?( alleen de diesel kwam pas in januari 84.)Waarschijnlijk is de blower kapot,komt vaker voor, heb het 3 jaar gleden eens meegemaakt en toen zei de dealer dat het meer gebeurde.. De- en montage is goed te doen, maar het dashboardkastje is krap sleutelen.
T'is een 190E 2.0 vierbak voor de rest in behoorlijk goede staat veel binnen gestaan en door een nu bejaard echtpaar bereden, vandaar dat ik het wel aandurfde
19 jaar
Ik dacht dat ze pas in '85 kwamen.
Verder zou ik eerst kijken of er op de stekker v/d blower genoeg voltjes komente staan, want uit jouw verhaal op te maken deed deze het altijd niet naar behoren. Ik vermoed dat de voorschakel weerstand roet in het eten gooit.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar