Mercedes-Benz C-Klasse: C200 Compressor sportcoupe misfire 1e cilinder

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: C200 T

Goedendag,

Ik heb een W203 C200 COMPRESSOR op de brug staan. Deze auto is vorige week binnen gekomen met hetvolgende probllem: nadat de auto warm is gedraaid begint de ontsteking van de eerste cilinder fouten te geven. Dit is uitgelezen met de snap on Sollus ultra. ( Livedata ).
De cilinderkop is eraf geweest en alles is getest en schoongemaakt. verder zijn voor de tijd de bougies en bobines getest.
Na het reviseren van de cilinderkop heeft de auto hetzelfde probleem weer.

Wie o Wie helpt mij met dit zoekplaatje??????

Grt Derryck

derryck

Geplaatst door derryck (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

derryck (0), 11 jaar geleden

Niemand????

maarten4874 (0) PRO, 11 jaar geleden

hydraulische klepstoters die blijven hangen? Wat is de compressie als de storing zich voordoet?

derryck (0), 11 jaar geleden

Klepstoters zijn nagekeken!! Deze waren oke!! Bij koude motor is de de compressie op de eerste cilinder 9 bar en de rest 15. Dus denk dat kopje er weer af moet!!

maarten4874 (0) PRO, 11 jaar geleden

dat denk ik ook... Wat is de compressie als de motor warm is?

derryck (0), 11 jaar geleden

Beetje laat maar hier de oplossing. Het revisiebedrijf heeft een fout gemaakt. Er zat een scheur in de klepgeleiders van de 1e cilinder. Waardoor deze een lagere compressie had en de computer hem eruit gooide.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.