Centrale vergrendeling doet het niet meer en na onderzoek bleek dat de bandenbak vol water stond en daar zit de motor die het vacuum systeem regelt. printplaat verbrand en dus nieuwe unit gemonteerd.
Nu blijkt dat er in het hele leidingsysteem zich water bevind. Na een aantal keren de centrale vergrendeling er op en eraf te zetten komt er als we de ubit loskoppelen water uit zowel het pompje als de leidingen. na een paar maal zo bezig zijn geweest funktioneerde het systeem weer. De volgende dag echter weer niet goed en bleek er weer vocht in het systeem te zitten en bleeft het motortje doordraaien.
Wie heeft dit al eens meegemaakt en heeft een oplossing. Ik heb het idee dat er een sensor in zit die de vacuum en drukkracht meet en datn het motortje laat stoppen. En hij blijft nu dus op vacuum doorlopen of soms op blazen..
Oh ja en wie heeft al eens onderzocht waar dit water eigenlijk langs naar binnen komt?.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
lekkage komen soms voor maar ook niet op 1 specifiek punt. vaak heeft voertuig al een bepaalde historie zoals iets op of aan gebouwd of schade. Er is maar 1 remedie spullen er uit droogmaken en de brandslang er op.
verder zul je ALLE cv delen zoals leidingen vacuumkleppen /pomp enz grondig moeten reinigen/drogen. een beetje water in een membraampje is genoeg voor storing.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz A-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar