Mercedes-Benz 250: contactslot mercedes wil niet draaien c250 automaat

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2500

Contactslot wil niet draaien wat is een goede optie stuuslot compleet uitbouwen of slot uitboren graag goede wie heeft goede raad

ccc

Geplaatst door ccc (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 250? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Bart449 (0) PRO, 16 jaar geleden

De beste optie is blijven proberen tot je hem in de eerste stand krijgt...

nic (0) PRO, 16 jaar geleden

is dit een fbs 2 (klapsleutel) of een fbs3 driehoekig elektronisch contactslot ?????? 97 is precies overgangjaar

Mercedes 200D (105), 16 jaar geleden

Misschien kruipolie bijv. WD40?

Bart449 (0) PRO, 16 jaar geleden

NOOIT olie in contactslot doen! Kun je zeker alles vervangen...

Mercedes 200D (105), 16 jaar geleden

[quote=Bart449]NOOIT olie in contactslot doen! Kun je zeker alles vervangen...[/quote]
O sorry dat wist ik niet, daarom had ik ook een ? bijgezet.

Maar waarom mag het niet, heb het wel in het verleden gedaan omdat ie stroef ging., dat was bij een w124.

ccc (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=nic]is dit een fbs 2 (klapsleutel) of een fbs3 driehoekig elektronisch contactslot ?????? 97 is precies overgangjaar[/quote]
dit is nog een klapsleutel

nic (0) PRO, 16 jaar geleden

dit slot kun je alleen in stand 2 met een beugel langs het slothuis eruit trekken probeer om dit voor elkaar te krijgen anders moet je uitboren. de transponder ring om het slot voorzichtig er uit trekken zit er ingedrukt. Dan zie je naast het cilinderslot 2gaatjes togenover elkaar hier moet een pinbeugel geheel in doorgestoken worden om zo de blokkering vrij te krijgen en het cilinderslot er uit te kunnen trekken. gaat de cilinder echt niet meer rond kan je het beste in het slothuis een gaatje te boren om zo de borg in te kunnen drukken. zorg eerst dat je een nieuw slot heeft dan kun je precies opmeten waar je moet boren om bij de blokkeerpal te komen. het is een lastig klusje maar wel zonder al te veel schade te doen Slothuis daar na natuurlijk ook vervangen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 250 of stel zelf een nieuwe vraag.