L.S.
Ik heb een C220 CDI van 1998. Sinds een tijdje blijft het lampje van de koelvloeistof continue branden terwijl de tank vol zit. Ik heb de verbindingen gecontroleerd en heb niets geks kunnen vinden. Vervolgens heb ik de sensor vervangen, maar helaas dit heeft niet geholpen. Ik heb mij via problemcar.nl laten informeren. De sensor van de ruitenwisser vloeistof kon ook kapot zijn heb ik begrepen, daarop heb ik dat ook getest: stekker van de ruitenwisser vloeistoftank afgehaald dan gaat de lamp van de ruitenwisservloeistof aan (zoals verwacht), stekker teruggezet lampje uit.
Deze sensor is dus niet defect is mijn conclusie. Verder heb ik de stekker van de koelvloeistoftank afgehaald, dan gaat ook de lamp van ruitenwisservloeistof aan, als ik deze stekker kortsluit of terugplaats gaat het lampje van ruitenwisservloeistof uit maar de lamp van koelvloeistoftank blijft aan. Kunnen we nu concluderen dat de beide sensoren goed zijn (koelvloeistof sensor is al vernieuwd) en fout ergens anders zit?? En zo ja waar
Gek genoeg gaat het lampje van de koelvloeistof niveau pas na ongeveer een halve minuut aan (afhankelijk hoe koud het buiten is kan dit zelfs langer zijn)
P.S. Ik heb de auto al laten uitlezen ook daar kwam niets uit.
Wie heeft voor mij de verlossende tip?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik denk sensor ruitenwisser wand die zit in serie met de koelvloestofand verbonden wanneer de lamp brand haal de stekker ruitenwisservloestof los meet eens hoeveel weerstand je hebt ik denk als die vol is moet je 170 a 190 ohm meten zo niet sensor defect veel succes
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar