👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Goedemiddag,
Ik ben opzoek naar hints & tips betreft de aanschaf voor een MB B-200, na jaren met volle tevredenheid te hebben gereden in een B-180 wil ik nu graag wat meer PK en luxe, helaas heb ik met de B-180 zoals velen ook problemen gehad met mijn CTV. Dit na melding "transmissie zoek werkplaats op".
Graag zou ik willen weten hoe groot de kans is dat ook met de aanschaf van een B-200 deze CTV problemen voor kunnen komen?
Ik heb een B-180 bj 2006 (109PK) gereden en zou graag een B-200 bj 2007 willen gaan rijden.
Komt dit probleem bij alle mogelijke kmstanden voor of vanaf een bepaald aantal? Ik heb vernomen vanaf 225.000+ en dit zelf ook ondervonden maar ik lees op het internet dat ook veel eerder deze CTV problemen voor kunnen komen.
Graag jullie advies betreft aanschaf B-200.
Alvast bedankt.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kunt u dan niet beter tuning laten doen dat kun je vaak wel goed vernemen.
Veel meer pk is mooi maar ook gouw wendbaar.
Een CVT automaat is na 200/250.000km aan revisie toe.
Veel langer gaan ze gewoon niet mee,de uitzonderingen daar gelaten.
Hetzelfde geld overigens ook voor de DSG automaten en de automaten met een koppelomvormer.
Dat is de reden waarom ze bij ze bij deze km standen vaak te koop aangeboden worden.
Revisie kost maar zo 3500 euro als alles gedaan moet worden.
Het probleem met die automaten is vaak als er wat mee is moet de bak eronderuit.
En dat gaat gelijk in de papieren lopen.
Het is een comfort verhogend optie, maar als je niks mankeert is het goedkoper om zelf in de soep te roeren.
En tuning is leuk,maar daar kan de automaat helemaal niet tegen.
6 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz B-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
7 jaar