Voor een tijd terug is er bij mijn sl een remklauw vervangen (rechts). Ik heb daarna probleemloos gereden en geremd.
Echter na een periode van 4 maanden stilstand , wou ik mijn sl op halen van de winterstalling. Na een paar kilometer te hebben gereden begon hij naar rechts te trekken . Ik ben er een tijdje mee doorgereden totdat hij behoorlijk begon te stinken, ik ben daarop gestopt en voelde aan de rechter velg deze was behoorlijk heet . Er zat ook olie op de velg .Ik moest toch naar huis en ben er dus nog een stuk mee doorgereden , waarbij de rem plots weer loskwam .
Nu was de remdruk rechts wel veel groter als links m.a.w hij trok naar rechts met remmen. Ik heb zoo een tijdje doorgereden , onlangs wou ik weer een stukje gaan toeren waarop de auto ineens bij normaal rechtuitrijden naar links begon te trekken . en bij het afremmen naar rechts. ben gestopt en zag de rook nu van mijn linker wiel afkomen (geen olie)en ook de velg was behoorlijk op temperatuur. Ik ben weer verder gereden
en thuis aangekomen wou ik de auto parkeren en stoppen, het laatste viel niet mee omdat ik totaal geen remdruk meer had.
Na een paar keer pompen kreeg ik noig steeds geen remdruk.
Nu is mijn vraag wat de veroorzaker van dit probleem is.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
bij die oude autos gaande remslangen soms dicht zitten
probeer de remklauwen te ontluchten als er geen of heel weinig remvloeistf komt waarschijnlij de slang dicht
kan ook nog in de hoofdremcilinder zitten eerst de hoofdremcilinder ontluchten
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz S-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar