close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz 190: inhouden en matig acceleren

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8i met 4 bak

Mercedes Benz 190 1.8 met motorcode 102.910 kilometer stand: 210.000 (geen LPG auto, ook niet geweest)


Al enige tijd houd de motor regelmatig in tijdens accelereren.
Zo doet `ie het een tijd niet, om er vervolgens weer een tijd last van te hebben.
Het probleem doet zich vooral voor bij warme motor,soms bij koude.
Ik gebruik altijd dezelfde brandstof.
Auto start goed, loopt bij koude motor netjes even op choke.

Recent is het volgende vernieuwd:
- klepstoters
- injectoren
- verdelerkap, rotor, bougiekabels en bougies
- termostaat en temperatuursensoren
- lambda
- brandstoffilter

CO controle is gedaan, waarbij instelling rijk en arm zijn uitgeprobeerd

De garage weet niet meer waar ze moeten zoeken.

Wie o wie weet waar we nog naar kunnen kijken?
Mocht er nog informatie nodig zijn, dan hoor ik dat graag.

Mvg Spyder

Geplaatst door

spyder (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

benzinepomp vervangen

nicwil 0
badge

14 jaar

Hey...nooit aan gedacht..... ga er mee aan de gang.

Bedankt!

spyder 0

14 jaar

De garage heeft vlakbij het inlaatspruitstuk, tussen de leidingen drukmeter geplaatst, om te bepalen of de brandstofpomp voldoende druk oplevert.
De druk blijft stabiel tussen de 5,6/5,8 Bar staan.
Volgens de garage is dit goed en is de brandstofpomp niet het probleem.
Wat vinden jullie hiervan? Heeft iemand nog ideeen?

spyder 0

14 jaar

Kontroleer ook het filtertje dat achter de koppeling zit waar de benzine de spinnekop in gaat. Ander mogelijkheden zouden kunnen zijn het
benzinepomp relais of de electrisch-hydraulische actuator aan de spinnekop. mvg. Arie

ahavelaar 0

14 jaar

Hallo Arie
Bedankt voor de reactie, in de loop vd volgende week gaan we hier mee aan de gang..

Wordt vervolgd

[quote=ahavelaar]Kontroleer ook het filtertje dat achter de koppeling zit waar de benzine de spinnekop in gaat. Ander mogelijkheden zouden kunnen zijn het
benzinepomp relais of de electrisch-hydraulische actuator aan de spinnekop. mvg. Arie[/quote]

spyder 0

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.