Mercedes-Benz E-Klasse: Injector stuk? Noodloop? E270

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.700cc

Hallo,

zijn er mensen die kunnen helpen met volgende probleem?
Ik heb een E270 CDI van 2003 en deze gaat in noodloop bij warme motor na ongeveer 20 minuten rijden.
ff stopzettten en terugstarten dan is het probleem voor een tijdje weg.
We hebben de wagen aan de computer gehangen en kregen deze foutcode:
P2047 Rail pressure. The rail pressure is too low.

We hebben net een injectoren test gedaan met als resultaat:
Injector 4 is stuk denk ik. zie foto.

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/714/img00170201110011639.jpg/" target="_blank" rel="nofollow">http://imageshack.us/photo/my-images/714...][img]http://img714.imageshack.us/img714/1284/...[/img][/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]

Kan de foutcode en noodloop het gevolg zijn van die 4de kapotte verstuiver?

Alvast bedankt!

Esco54

Geplaatst door Esco54 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 124? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

10 Reacties

Hendrik4290 (0) PRO, 12 jaar geleden

Ja, dat kan. Maar is niet 100 % zeker. Kan ook aan de pomp(regeling) liggen.

Esco54 (0), 12 jaar geleden

Bedankt. Maar de 4de injector is toch ver buiten tolerantie?

Hendrik4290 (0) PRO, 12 jaar geleden

Inderdaad. Deze zou ik dan ook vervangen en afhankelijk van de km stand eventueel de andereook als je nog tenminste een tijdje deze wagen blijft gebruiken.

Esco54 (0), 12 jaar geleden

100.000km ...
Hopelijk komt deze er gemakkellijk uit.

Esco54 (0), 12 jaar geleden

We hebben net een gereviseerde verstuiver gemonteerd maar de wagen wil niet meer starten?
Weet er iemand of deze gecodeerd moet worden?

Gr.

Hendrik4290 (0) PRO, 12 jaar geleden

Ik weet niet dadelijk of de injector moet aangemeld worden, maar of het wel of niet moet mag niet beletten dat de motor start.
Heb je nog raildruk tijdens de poging tot starten of krijg je nog een foutmelding?

Esco54 (0), 12 jaar geleden

We hebben de fout gewist maar deze komt terug wanneer we proberen te starten.
Dit is toch raar...een kapotte verstuiver met een nieuwe wisselen en niet meer willen starten?

Esco54 (0), 12 jaar geleden

Nu krijgen we ook deze foutcode???
P2197 : o2 sensor

Esco54 (0), 12 jaar geleden

Is er echt niemand die raad weet?
Ik denk dat er lucht in het systeem zit maar deze eruit krijgen wil niet lukken?

Gr.

Esco54 (0), 12 jaar geleden

Probleem lijkt opgelost te zijn.
Injector die ik had meegekregen was stuk.

Bedankt iedereen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.