close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz E-Klasse: Injector stuk? Noodloop? E270

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.700cc

Hallo,

zijn er mensen die kunnen helpen met volgende probleem?
Ik heb een E270 CDI van 2003 en deze gaat in noodloop bij warme motor na ongeveer 20 minuten rijden.
ff stopzettten en terugstarten dan is het probleem voor een tijdje weg.
We hebben de wagen aan de computer gehangen en kregen deze foutcode:
P2047 Rail pressure. The rail pressure is too low.

We hebben net een injectoren test gedaan met als resultaat:
Injector 4 is stuk denk ik. zie foto.

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/714/img00170201110011639.jpg/" target="_blank" rel="nofollow">http://imageshack.us/photo/my-images/714...][img]http://img714.imageshack.us/img714/1284/...[/img][/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]

Kan de foutcode en noodloop het gevolg zijn van die 4de kapotte verstuiver?

Alvast bedankt!

Geplaatst door

Esco54 (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Ja, dat kan. Maar is niet 100 % zeker. Kan ook aan de pomp(regeling) liggen.

Hendrik4290 0
badge

13 jaar

Bedankt. Maar de 4de injector is toch ver buiten tolerantie?

Esco54 0

13 jaar

Inderdaad. Deze zou ik dan ook vervangen en afhankelijk van de km stand eventueel de andereook als je nog tenminste een tijdje deze wagen blijft gebruiken.

Hendrik4290 0
badge

13 jaar

100.000km ...
Hopelijk komt deze er gemakkellijk uit.

Esco54 0

13 jaar

We hebben net een gereviseerde verstuiver gemonteerd maar de wagen wil niet meer starten?
Weet er iemand of deze gecodeerd moet worden?

Gr.

Esco54 0

13 jaar

Ik weet niet dadelijk of de injector moet aangemeld worden, maar of het wel of niet moet mag niet beletten dat de motor start.
Heb je nog raildruk tijdens de poging tot starten of krijg je nog een foutmelding?

Hendrik4290 0
badge

13 jaar

We hebben de fout gewist maar deze komt terug wanneer we proberen te starten.
Dit is toch raar...een kapotte verstuiver met een nieuwe wisselen en niet meer willen starten?

Esco54 0

13 jaar

Nu krijgen we ook deze foutcode???
P2197 : o2 sensor

Esco54 0

13 jaar

Is er echt niemand die raad weet?
Ik denk dat er lucht in het systeem zit maar deze eruit krijgen wil niet lukken?

Gr.

Esco54 0

13 jaar

Probleem lijkt opgelost te zijn.
Injector die ik had meegekregen was stuk.

Bedankt iedereen.

Esco54 0

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.