close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz C-Klasse: kachel blijft warm c320 bj. 2000

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3200

ik heb hier een MB C 320 de kachel blijft aan de rechtse kant warme lucht blazen ook als ik alles op 0 en de ventilator niet daait merk je dat de kachelradiateur warm is (door de hitte)

ik heb dit probleem al eens gehad bij een ouder model, heb toen het bedieningspaneel vervangen en het was opgelost, deze heeft comfortschakeling, zou het weer aan het bedieningspaneel liggen of zijn er andere oorzaken bekend ?

Geplaatst door

condor (0)

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

C 320 is dat juist

zekeringen goed nazien

duoventiel nazien onder motorkap of paneel

willy9 0
badge

15 jaar

willy ik heb de zekeringen allemaal nagekeken, weet je welke zekering daar schuldig aan zou kunnen zijn ? dan kan ik die nog eens extra controleren, is het niet zo dat indien het een zekering zou zijn links en rechts warme lucht zou blazen ? nu is het alleen rechts.

het duoventiel zit bij deze achter de accu onder de kunstof kap onder de ruitenwissers zeker ?

condor 0

15 jaar

sorry ; ik denk dat ik u over een oude C inf heb gegeven

C202 die hebben een duoventiel aan gestuurd door het bedieningpaneel

deze wagen (C203) heeft vermoed ik een electronische kraan (warm of koudt stand) de warmte links en rechs worden door kleppen geregeld die door de stelmotoren bediend worden via het bedieningpaneel

deze wagen begint de chassinummer met WDB203064 dan kunt beter eerst uitlaten lezen met star diagnose daar dan de waarde der kleppen kunnen vergeleken worden en de standen van de stelmotors . en sneller de oorzaak zult vinden . vermoedt een hefboom of stelmotor defect. de stelmotors kunt u dan ook terug laten normieren (afstellen)

willy9 0
badge

15 jaar

oke dan ga ik eerst even langs de dealer

condor 0

15 jaar

blijkt de airco te zijn, niet genoeg druk, word vervolgd

condor 0

15 jaar

JOHN ik begrijp niet goed wat de airco daar mee te maken heeft -- want als ge zonder airco rijdt moet ge toch ook de temperatuur kunnen regelen links en rechts
want als ge niet genoeg druk heb (geen voldoende gas) koelt hij niet voldoende maar dat wil toch niet zeggen dat ge rechts warmte blijft houden ps :is dit bij een dealer gezegt

willy9 0
badge

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.