Na het ontluchten even goed. daarna hele korte pedaalslag. Bij pedaal geen lekkage te zien, klopt het dat druklager tevens cilnder is en dus de versnellingsbak eraf moet?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik zou het nog maar eens een paar keer proberen te ontluchten , gaat echt heel moeilijk bij die auto's
je moet zeker met 2 bar druk op je rempotje werken , en terwijl de nippel onder open staan met je pedaal op en neer gaan , heel snel , dan een paar keer heel langzaam , is echt shit om hem goed te krijgen
als het een cdi is klopt het dat het druklager tevens de nemercilinder is ja
Het druklager zit inderdaad in in de v-bak gemonteerd,maar deze gaan zelde defect of lek,probeer nogmaals het systeem goed te ontluchten dit gaat het beste met een onluchtings ketel,succes.
ontlucht de koppeling van onderaf dus de remketel op de nippel van de bak aansluiten en naar boven doorspoelen
op deze manier is het goed te doen
We hebben inderdaad vanaf de bak naar het pedaal vloeistof gepompt om te ontluchten. Maar als de koppeling daarna een +/- 10 km goed functioneert en daarna weer wegzakt moet het toch een lekkage zijn lijkt mij. ???
koppelings cilinder demonteren. uit elkaar halen en goed reinigen. remvloeistofreservoir demonteren en goed reinigen. rubber leiding van reservoir naar cilinder vervangen. ijzeren leiding schoonspuiten met lucht en remmenreiniger. in elkaar zettten. systeem ontluchten . zou nu goed moeten zijn
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar