koud en mider als halve tank diesel start hij bij na nie
wat kan dat zijn ?
als ik aan het rijden ben en geef gas bij laag toeren dan gaat hij ineens roken als de turbo gaat werken de auto heeft 350.000 km gelopen en is automaat en als de auto gestart is dan blijft 30 seconden de gloeispiraallampje in dashboard branden
Geplaatst door mercedes55 (0) PRO , lid sinds 11 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
8 Reacties
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 11 jaar geleden
Gaat niet rond of slaat niet aan?
mercedes55 (0) PRO, 11 jaar geleden
aleen als ik met een halve tank sta dan moet ik 7 of 8 keer aanleggen
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 11 jaar geleden
Nog steeds geen antwoord op m'n vraag....
mercedes55 (0) PRO, 11 jaar geleden
hij gaat gewoon rond geen probleem het lijkt echter dat hij eerst moet oppompen omdat de brandstof terugzakt of zo[quote=Jarno5187]Nog steeds geen antwoord op m'n vraag....[/quote]
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 11 jaar geleden
Is er al iets gecontroleerd? Je kan beginnen met iemand te laten starten en dan zelf kijken of je veel lucht door de doorzichtige brandstofleidingen zie komen. Of een injectorlektest uitvoeren.
Gloeispiraal die blijft branden op je KI zal een defecte gloeiboegie zijn. Laten uitlezen en je weet meer.
Het roken kan komen door een slecht werkende EGR-klep of een vervuild inlaatspruitstuk of een vervuild luchtfilter of enz enz. Dat is zo moeilijk te zeggen zonder de auto erbij te hebben.
ster (0), 11 jaar geleden
witte rook?? lucht in je brandstofleidingen
mercedes55 (0) PRO, 11 jaar geleden
Het Is Geen Witte Rook Het Is Echt Zwart
ster (0), 11 jaar geleden
tja het roken kennen we wel erg klep en bij de kilometers die je opgeeft ook eens de kleppen in je inlaatspruitstuk eens nakijken, maar zie het verband niet met het slecht starten.
enigste wat ik kan verzinnen zo op afstand is dat je 2 problemen in plaats van 1 hebt