Mercedes-Benz SLK-klasse 2000: lekstroom

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: 111, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 120

Goedemiddag,

mijn slk 200 van bouwjaar 2000 auto gebruikt 200 a 250 milliampère in rust met de sleutel er uit.

Ik heb alle zekeringen in de motorruimte en in het interrieur er uit gehad, ook de 40 ampere hoofdzekering. maar dat verandert niets aan het stroomverbruik.

iemand een suggestie of dezelfde ervaring?

thanks,
John

johnV5762

Geplaatst door johnV5762 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz SLK-klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Highway (120) PRO, 1 jaar geleden

is er iets ingebouwd vanaf de accu?

johnV5762 (0), 1 jaar geleden

Nee er gaat enkel een dikke kabel vanaf de pluspool. Geen extra prutsdraadjes

kaleido 1 (1610) PRO, 1 jaar geleden

Neem B+ van de accu eens los.

johnV5762 (0), 1 jaar geleden

Ik weet niet wat B+ is..

kaleido 1 (1610) PRO, 1 jaar geleden

Oké de plus kabel op je dynamo , er kan een diode defect zijn in je dynamo . Wel de min kabel van de accu eerst los maken voordat je de kabel op de dynamo los maakt.

johnV5762 (0), 1 jaar geleden

Oke. Maar mag de min na het losmaken dan wel weer aan de accu? Anders kan ik niet meten of de lekstroom weg is.

johnV5762 (0), 1 jaar geleden

Oke. De + van de accu gaat naar een klemmenstrooken van daar naar verschillende onderdelen. de draden daarvan heb ik 1 voor 1 losgemaakt.
- generator geen verschil
- elektrosauglufter geen verschil
- hydraulikeinheit geen verschil
- sicherungskasten kl.30 lekstroom weg.
Dus het zit in/na de zekeringen. Maar zekeringen loshalen geeft geen verschil.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz SLK-klasse of stel zelf een nieuwe vraag.