Goedemiddag,
mijn slk 200 van bouwjaar 2000 auto gebruikt 200 a 250 milliampère in rust met de sleutel er uit.
Ik heb alle zekeringen in de motorruimte en in het interrieur er uit gehad, ook de 40 ampere hoofdzekering. maar dat verandert niets aan het stroomverbruik.
iemand een suggestie of dezelfde ervaring?
thanks,
John
Geplaatst door johnV5762 (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz SLK-klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz SLK-klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
Highway (120) PRO, 1 jaar geleden
is er iets ingebouwd vanaf de accu?
johnV5762 (0), 1 jaar geleden
Nee er gaat enkel een dikke kabel vanaf de pluspool. Geen extra prutsdraadjes
kaleido 1 (1610) PRO, 1 jaar geleden
Neem B+ van de accu eens los.
johnV5762 (0), 1 jaar geleden
Ik weet niet wat B+ is..
kaleido 1 (1610) PRO, 1 jaar geleden
Oké de plus kabel op je dynamo , er kan een diode defect zijn in je dynamo . Wel de min kabel van de accu eerst los maken voordat je de kabel op de dynamo los maakt.
johnV5762 (0), 1 jaar geleden
Oke. Maar mag de min na het losmaken dan wel weer aan de accu? Anders kan ik niet meten of de lekstroom weg is.
johnV5762 (0), 1 jaar geleden
Oke. De + van de accu gaat naar een klemmenstrooken van daar naar verschillende onderdelen. de draden daarvan heb ik 1 voor 1 losgemaakt.
- generator geen verschil
- elektrosauglufter geen verschil
- hydraulikeinheit geen verschil
- sicherungskasten kl.30 lekstroom weg.
Dus het zit in/na de zekeringen. Maar zekeringen loshalen geeft geen verschil.