Goedemiddag,
mijn slk 200 van bouwjaar 2000 auto gebruikt 200 a 250 milliampère in rust met de sleutel er uit.
Ik heb alle zekeringen in de motorruimte en in het interrieur er uit gehad, ook de 40 ampere hoofdzekering. maar dat verandert niets aan het stroomverbruik.
iemand een suggestie of dezelfde ervaring?
thanks,
John
Nee er gaat enkel een dikke kabel vanaf de pluspool. Geen extra prutsdraadjes
2 jaar
Neem B+ van de accu eens los.
Ik weet niet wat B+ is..
2 jaar
Oké de plus kabel op je dynamo , er kan een diode defect zijn in je dynamo . Wel de min kabel van de accu eerst los maken voordat je de kabel op de dynamo los maakt.
Oke. Maar mag de min na het losmaken dan wel weer aan de accu? Anders kan ik niet meten of de lekstroom weg is.
2 jaar
Oke. De + van de accu gaat naar een klemmenstrooken van daar naar verschillende onderdelen. de draden daarvan heb ik 1 voor 1 losgemaakt.
- generator geen verschil
- elektrosauglufter geen verschil
- hydraulikeinheit geen verschil
- sicherungskasten kl.30 lekstroom weg.
Dus het zit in/na de zekeringen. Maar zekeringen loshalen geeft geen verschil.
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz SLK-klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
is er iets ingebouwd vanaf de accu?
2 jaar