Mercedes-Benz E-Klasse: mb e400 cdi 2004 in noodloop

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 400

goede dag,

ik heb een probleem met een e400 cdi v8 van 2004.

de auto loopt in noodloop en bij het uitlezen geeft hij de volgende code p0193 rail druksensor.

deze is vervangen maar het probleem is niet opgelost.

injectoren getest alle 8 prima.
auto afgetankt en een flesje reinigingsmiddel in gedaan zonder resultaat
meerdere malen de foutcode gereset maar komt naar aantal minuten weer terug met steeds dezelfde foutmelding.

iemand een idee wat het probleem kan zijn?


alvast bedankt

gr

kor112

Geplaatst door kor112 PRO , lid sinds 9 jaar geleden

12 Reacties

willy9 PRO, 9 jaar geleden

1

kor112 PRO, 9 jaar geleden

Er staat op dit moment 177000 km op de teller

willy9 PRO, 9 jaar geleden

1

kor112 PRO, 9 jaar geleden

Auto is van de eerste eigenaar.

willy9 PRO, 9 jaar geleden

1

kor112 PRO, 9 jaar geleden

Ik neem aan dat u de brandstofpomp bedoeld.. Heeft de v8 geen 2 pompen achterin?

willy9 PRO, 9 jaar geleden

1.

kor112 PRO, 9 jaar geleden

Druk sensor probleem is opgelost zat een draad los van de druksensor die naar de
Auto memorie loopt naast de zekeringvoeding onder de moterkap.

Auto rijdt weer perfect maar krijg nu een andere melding met de volgende code

p2038 controler le composant m44 pompe de recirculation echangeur d' air turbocompresseur


Weet iemand of dit echt een probleem is volgens mb is het niet echt een probleem..?

kor112 PRO, 9 jaar geleden

Druk sensor probleem is opgelost zat een draad los van de druksensor die naar de
Auto memorie loopt naast de zekeringvoeding onder de moterkap.

Auto rijdt weer perfect maar krijg nu een andere melding met de volgende code

p2038 controler le composant m44 pompe de recirculation echangeur d' air turbocompresseur


Weet iemand of dit echt een probleem is volgens mb is het niet echt een probleem..?

kor112 PRO, 9 jaar geleden

Druk sensor probleem is opgelost zat een draad los van de druksensor die naar de
Auto memorie loopt naast de zekeringvoeding onder de moterkap.

Auto rijdt weer perfect maar krijg nu een andere melding met de volgende code

p2038 controler le composant m44 pompe de recirculation echangeur d' air turbocompresseur


Weet iemand of dit echt een probleem is volgens mb is het niet echt een probleem..?

kor112 PRO, 9 jaar geleden

Druk sensor probleem is opgelost zat een draad los van de druksensor die naar de
Auto memorie loopt naast de zekeringvoeding onder de moterkap.

Auto rijdt weer perfect maar krijg nu een andere melding met de volgende code

p2038 controler le composant m44 pompe de recirculation echangeur d' air turbocompresseur


Weet iemand of dit echt een probleem is volgens mb is het niet echt een probleem..?

koende2 PRO, 9 jaar geleden

Dit is wel een probleem...
Dit is de vloeistofpomp van je intercooler
Deze gaan vaker defect en leiden uiteindelijk tot noodloop.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.