auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Mercedes-Benz E-Klasse: mb e400 cdi 2004 in noodloop

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 400

goede dag,

ik heb een probleem met een e400 cdi v8 van 2004.

de auto loopt in noodloop en bij het uitlezen geeft hij de volgende code p0193 rail druksensor.

deze is vervangen maar het probleem is niet opgelost.

injectoren getest alle 8 prima.
auto afgetankt en een flesje reinigingsmiddel in gedaan zonder resultaat
meerdere malen de foutcode gereset maar komt naar aantal minuten weer terug met steeds dezelfde foutmelding.

iemand een idee wat het probleem kan zijn?


alvast bedankt

gr

Geplaatst door

kor112 (0)
badge

al 13 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

1

willy9 0
badge

13 jaar

Er staat op dit moment 177000 km op de teller

kor112 0
badge

13 jaar

1

willy9 0
badge

13 jaar

Auto is van de eerste eigenaar.

kor112 0
badge

13 jaar

1

willy9 0
badge

13 jaar

Ik neem aan dat u de brandstofpomp bedoeld.. Heeft de v8 geen 2 pompen achterin?

kor112 0
badge

13 jaar

1.

willy9 0
badge

13 jaar

Druk sensor probleem is opgelost zat een draad los van de druksensor die naar de
Auto memorie loopt naast de zekeringvoeding onder de moterkap.

Auto rijdt weer perfect maar krijg nu een andere melding met de volgende code

p2038 controler le composant m44 pompe de recirculation echangeur d' air turbocompresseur


Weet iemand of dit echt een probleem is volgens mb is het niet echt een probleem..?

kor112 0
badge

13 jaar

Druk sensor probleem is opgelost zat een draad los van de druksensor die naar de
Auto memorie loopt naast de zekeringvoeding onder de moterkap.

Auto rijdt weer perfect maar krijg nu een andere melding met de volgende code

p2038 controler le composant m44 pompe de recirculation echangeur d' air turbocompresseur


Weet iemand of dit echt een probleem is volgens mb is het niet echt een probleem..?

kor112 0
badge

13 jaar

Druk sensor probleem is opgelost zat een draad los van de druksensor die naar de
Auto memorie loopt naast de zekeringvoeding onder de moterkap.

Auto rijdt weer perfect maar krijg nu een andere melding met de volgende code

p2038 controler le composant m44 pompe de recirculation echangeur d' air turbocompresseur


Weet iemand of dit echt een probleem is volgens mb is het niet echt een probleem..?

kor112 0
badge

13 jaar

Druk sensor probleem is opgelost zat een draad los van de druksensor die naar de
Auto memorie loopt naast de zekeringvoeding onder de moterkap.

Auto rijdt weer perfect maar krijg nu een andere melding met de volgende code

p2038 controler le composant m44 pompe de recirculation echangeur d' air turbocompresseur


Weet iemand of dit echt een probleem is volgens mb is het niet echt een probleem..?

kor112 0
badge

13 jaar

Dit is wel een probleem...
Dit is de vloeistofpomp van je intercooler
Deze gaan vaker defect en leiden uiteindelijk tot noodloop.

koende2 0
badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 124 of stel zelf een nieuwe vraag.