auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Mercedes-Benz Vito: Mercedes vito 110CDI Bouwjaar 1999 valt uit

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 110CDI

als ik rij en ik kom boven de drie duizend toeren dan valt de bus uit en brand de edc lampje en dan wacht ik even en dan kan ik de bus gewoon weer starten maar zodra ik boven de drie duizend toeren kom valt de bus uit. wat kan het zijn? ik heb de real druk sensor al vervangen en de egr klep ook al wat kan dit zijn?

Geplaatst door

m-e-r-c-e-d-e-s1999 (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

eerst uit laten lezen dat spaard een hoop tijd met zoeken en onnodig sleutel werk

joma124 0
badge

14 jaar

Lijkt op bdp sensor probleem, ook wel aangeduid als crankshaft position sensor

Sloopkogel 0
badge

14 jaar

Misschien heeft één van de injectors een te hoge inwendige lekkage? De lekhoeveelheid controleren is zo gebeurt, dus daar zou ik mee beginnen. En uitlezen op foutcodes zet je snel in de goede richting, dus idd daar mee beginnen.

ik heb alles al geprobeert maar volgens mij ligt het aan de computer daar gah ik nu op zoek na ik moet een gebuikte hebben inv de computer nieuw kost 1500,00 euro

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.