als ik rij en ik kom boven de drie duizend toeren dan valt de bus uit en brand de edc lampje en dan wacht ik even en dan kan ik de bus gewoon weer starten maar zodra ik boven de drie duizend toeren kom valt de bus uit. wat kan het zijn? ik heb de real druk sensor al vervangen en de egr klep ook al wat kan dit zijn?
Geplaatst door m-e-r-c-e-d-e-s1999 (0) , lid sinds 13 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz Vito? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
joma124 (0) PRO, 13 jaar geleden
eerst uit laten lezen dat spaard een hoop tijd met zoeken en onnodig sleutel werk
Sloopkogel (0) PRO, 13 jaar geleden
Lijkt op bdp sensor probleem, ook wel aangeduid als crankshaft position sensor
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 13 jaar geleden
Misschien heeft één van de injectors een te hoge inwendige lekkage? De lekhoeveelheid controleren is zo gebeurt, dus daar zou ik mee beginnen. En uitlezen op foutcodes zet je snel in de goede richting, dus idd daar mee beginnen.
m-e-r-c-e-d-e-s1999 (0), 13 jaar geleden
ik heb alles al geprobeert maar volgens mij ligt het aan de computer daar gah ik nu op zoek na ik moet een gebuikte hebben inv de computer nieuw kost 1500,00 euro