close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz S-Klasse 1987: Mercedes w126 300SE '87 ABS Remmen ontluchten.

Bouwjaar: 1987, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3000cc

Beste problemcar lezer(s),
Het gaat om volgende mb 300Se bj 1987 met Abs systeem. De auto heb ik al 8 jaarlang niet gebruikt. Na een kleine rit zakte ineens de remdruk. Na diagnose van de Anwb bleek de achterste remleiding lek te zijn. Inmiddels is de remleiding vernieuwd. Voorste remklauwen zaten ook vast die zijn ook vervangen inclusief de schijven en de remblokken. Achterste remmen kan ik wel ontluchten maar helaas voorste luk hett niet. Ik ben een beetje gaan Googlen ik lees van alles in verband met ABS systeem, dat het anders moet ontluchten dan oud systeem. Contact aan/ motor starten??? Wie kan mij hierbij helpen? Hoofdremcilinder bouwt wel druk op maar komt geen remolie eruit.. remleidingen na gecheckt die zijn niet verstopt. Ik hoor het graag . Alvast bedankt. Even bij te vermelden toen de remleiding lek was heb ik de pedaal door paniek helemaal in getrapt, hij werkt wel of die beschadigd is geen idee.
Mvg.Aranci

Geplaatst door

dupl-u-19678-5dd148da50303+Aranci (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Als je de remleiding op de hoofdremcilinder voor de voorkant los draait heb je daar dan wel goed druk ?
Het zou kunnen dat je de hoofdremcilinder kapot getrapt hebt.

Door lange tijd staan is er roest vorming ontstaan waardoor nu waarschijnlijk de cups naar vooras in de hoofdremcilinder kapot is.

Er zijn revisie setjes te koop.

ibo 0
badge

9 jaar

[quote=kaleido 1]Als je de remleiding op de hoofdremcilinder voor de voorkant los draait heb je daar dan wel goed druk ?
Het zou kunnen dat je de hoofdremcilinder kapot getrapt hebt.[/quote]
Beste Kaleido, Bedankt voor je reactie. 1 leiding had wel goed druk en andere minder druk. Probleem is opgelost Hoofdremcilinder vervangen.
Mvg. Aranci

[quote=ibo]Door lange tijd staan is er roest vorming ontstaan waardoor nu waarschijnlijk de cups naar vooras in de hoofdremcilinder kapot is.

Er zijn revisie setjes te koop.[/quote]
Beste Ibo, Bedankt voor je informatie. Probleem is opgelost door Hoofdremcilinder te vervangen.

Mvg. Aranci

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz S-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.