Contact aan. Spelen met gaspedaal; zou dan klep in gasklephuis moeten bewegen? Bij mij niet n.l. Heb 30 seconden probleem. Na starten 30 rot lopen, daarna perfect.
Lambda , LMM, Bougies , bobines vervangen. Zelfde storing bij Saab dochter; ander gasklephuis. Nog nooit zo goed gelopen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je hebt al veel vervangen, maar nog geen diagnose gesteld. Is ook niet echt handig toch?
Inmiddels bleek DK sterk opgerekt. Met spanner vervangen. Maakt in ieder geval een stuk minder lawaai. Met uitlezen blijkt dat de motor zich de eerste 30 seconden verrijkt. Vandaar de onregelmatige loop. Bij uitlezen geen storingen waar te nemen. 's-Ochtends contact 30 a 40 seconden inschakelen, daarna starten totaal geen probleem. Net een oude diesel die voor moet gloeien. De hele dag geen last. Toch een sensor ergens?
9 jaar
Oplossing: GEEN. Ik heb er mee leren leven. Dan maar 30 seconden wachten.
8 jaar
Na 2,5 jaar tobben denk ik dat ik het lek boven heb. Motor pingelt als een gek na koude start; bij het in de D zetten durende iets meer dan 30 seconden. Motor draait 1100 RPM altijd bij koude start!!?? In N/P wacht ik tot toerental gezakt is tot 800 RPM, na de 30 seconden en auto rijdt als nieuw. Nooit aan gedacht maar motor is door oude eigenaar getuned. Waarschijnlijk is de ontsteking in de ECU te/veel te/ vroeg afgesteld. Vandaar ook dat hoge toerental in het begin. Sensoren regelen gedurende een kleine minuut de ontsteking, zodat deze wordt verlaat en het probleem over is. Donderdag wordt de originele software "teruggeplaatst". Ik houd U allen op de hoogte.
8 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar