close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz CLS-Klasse 2008: noodloop

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel

heb dergelijk probleem...op de C219 (cls) .... uitgelezen bij plaatselijke garage... ik heb de wagen 2 de hands gekocht...ik ga ook liever naar de kleine zelfstandige ipv de mercedes originele dealer.... auto uitgelezen.... linke LLM defect..... nieuw stuk besteld, dit is een compleet nieuw T-stuk, waarbij de linker en rechter mond op de luchtfilters passen, er zitten 2 LMM in links/rechts..... en het uiteinde gaat naar de turbo. vlak voor deze turbo zit er links nog een klep die de lucht verwarmd.? denk ik..... Stuk en uren 400 euro....terug uitlezen en terug een probleem Linkse LMM .?????? dus niet verholpen.... ???? ik ga een Mercedes garage. iemand met 19 jaar ervaring.... leest de auto uit.... Linkse LMM probleem en probleem actief...? RESET de code...en geeft nog steeds linkse LMM probleem..... nog is RESET....en toen was de foutcode weg...maar men wagen ging nog in noodloop. deze dealer constateert dat er een probleem actief is : foutcode Y77 turbodruksteller.... volgens hem zou de turbo regelaar stuk zijn.... ook is er een slang vervangen van de intercooler, deze bleek gescheurd te zijn. .... resultaat...nog steeds noodloop....??? nu ben ik beginnen zoeken en lezen....foutcode Y77..... dan vind ik verschillende mensen die problemen hebben met de turbodruksteller / electronische printplaat waar solduur loskomen..... even gescheckt, en idd er was 1 brug los.... deze blijkt heel moelijk te solderen maar bij doormeten bleek er toch terug een verbinding te zijn..... terug gemonteerd en de auto gaat terug in zen volle toeren en stuurt terug de turboklep..... ik ben naar de garage geweest omdat de dealer nog een voeler (turbodruktegenvoeler) ??? had besteld, deze dient eigenlijk steeds vervangen te worden als je aan de turbo en onderdelen hebt gewerkt..... heeft de voeler geplaats en is beginnen proefrijden...dit ook om de roetfilter 'proper' te branden...... na een rit van 40 minuten is de waarde van het filter gedaald tot 60 ... iets te hoog maar dit zou terug goed komen volgens hem...... maaaaaar...daar was weer opnieuw de foutcode Y77 en de wagen ging weer in noodloop..... terug de soldeerpunten gecontroleerd en deze zijn nog steeds in orde.... dus daar ligt niet de fout...??? iemand een idee.

Geplaatst door

dix (0)

al 7 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Cls-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.