Gaat telkens in noodloop , foutcode P2263 .
Reeds vervangen :
Roetfilter
Egrklep
Vacuumvoorraadtankje
Magneetbedieningsklep
Pakking uitlaatspruitstuk
Pakking inlaat spruitstuk
Inlaatpoorten gestraald
Turbo
Ik maakte na reparatie een proefrit en hij deed het perfect .
De andere dag voor de zekerheid nog een proefrit en na plusminus 2 kilometer weer in noodloop .
Iemand nog suggeties ?
Geplaatst door HILGER PRO , lid sinds 17 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz Sprinter? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Sprinter of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
PeterK011, 5 maanden geleden
Drukverschilsensor OK? Zorgt ook vaak voor noodloop, maar dan zou je dat wel moeten uitlezen. Als de stekker op de sensor nog de originele is deze ook vervangen door nieuw model, die stekker met stukje kabelboom kan je bij de MB dealer kopen. Afknippen en draden solderen.
HILGER PRO, 5 maanden geleden
Drukverschilsensor is ook nieuw
HILGER PRO, 5 maanden geleden
Vergat er nog bij te vermelden dat de rembooster veel olie bevatte .
Waar kan hij dat vandaan halen ?
HILGER PRO, 5 maanden geleden
Heb rembooster gereinigd en een nieuwe vaccuumpomp gemonteerd .
Gisteren proefrit van 50 km gemaakt en deed het prima .
Vandaag nog voor alle zekerheid proefrit en na +/- 2 km wéér noodloop en code p 2263 00
Zodra ik hem reset is de storing weg en gaat hij er flink vandoor , maar na 2 km weer fout
HILGER PRO, 5 maanden geleden
Heb topic nog niet gesloten
HILGER PRO, 4 maanden geleden
Heb nu ook het inlaatspruitstuk vervangen .
Eerste rit prima en daarna weer hetzelfde probleem
Zelfs de dieselspecialist hier in de buurt begint er niet meer aan