Heb onvoldoende afkoeling wanneer airco opstaat, zowel handbediend als automatisch. Aanjager draait op volle toeren en thermostaat staat laag genoeg (16 graden C). Heb auto, is c220 cdi break, pas aangekocht in tweedehands. Kan het iets te maken hebben met filters en waar vindt ik die eventueel. Zijn deze te reinigen of moeten ze vernieuwd worden. Alvast bedankt voor de reactie.
Robert
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Je kunt beginnen door te controleren of de pomp niet lekt,met je vingers onder bij de poelie voelen of het daar niet nat is.Kan ook te weinig vloeistof in het sijsteem zitten,noet je eventueel na laten schecken.Trouwens bij de pomp in de buurt zit ook een filter.Je kunt dit zelf niet bijvullen of de filter verwisselen.Het kan zijn dat je interieurfilter aan de passagierskant zit,onder waar je met de voeten zit.Even zien of daar het kunstof panneel weg kan.Mogelijk dat hij daar zit.Het is wel verstandig om deze geregeld te vernieuwen ,bv na 1 jaar,anderhalf jaar,afhankelijk ook van hoeveel je rijd.Deze is wel zelf te verwisselen.Hopenlijk ligt het niet aan je pomp ,is een dure geschiedenis.Gr,Henk.
Kan vanalles zijn. Het beste is dat je het systeem laat controleren op de hoeveelheid aanwezig gas. Indien mogelijk een fluor laten toedienen in het aircogas. Zodat je, moest er een lek zijn, het beter kan opgesporen.
Bedankt, euvel gevonden, compressor defekt, dure grap
[quote=mobiel]Je kunt beginnen door te controleren of de pomp niet lekt,met je vingers onder bij de poelie voelen of het daar niet nat is.Kan ook te weinig vloeistof in het sijsteem zitten,noet je eventueel na laten schecken.Trouwens bij de pomp in de buurt zit ook een filter.Je kunt dit zelf niet bijvullen of de filter verwisselen.Het kan zijn dat je interieurfilter aan de passagierskant zit,onder waar je met de voeten zit.Even zien of daar het kunstof panneel weg kan.Mogelijk dat hij daar zit.Het is wel verstandig om deze geregeld te vernieuwen ,bv na 1 jaar,anderhalf jaar,afhankelijk ook van hoeveel je rijd.Deze is wel zelf te verwisselen.Hopenlijk ligt het niet aan je pomp ,is een dure geschiedenis.Gr,Henk.[/quote]
18 jaar
Bedankt, euvel gevonden, compressor defekt, dure grap
[quote=Bart449]Kan vanalles zijn. Het beste is dat je het systeem laat controleren op de hoeveelheid aanwezig gas. Indien mogelijk een fluor laten toedienen in het aircogas. Zodat je, moest er een lek zijn, het beter kan opgesporen.[/quote]
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar