👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo,
Als de wagen gestart wordt, lijkt alles normaal, hij houd netjes zijn stationair toerental. Als je achteruit rijd en je ontkoppeld, eveneens geen probleem.
Als je met de wagen gaat rijden en je duwt je koppeling in valt het toerental naar omlaag onder het stationair toerental tot hij stilvalt. Rijden is dus bijna niet te doen, of je moet hem op toeren houden met het gaspedaal. Ik ben net een beginnend chauffeur of nog erger. De sturing van de injectie gebeurt electronisch en alle vacuum slangen zijn blijkbaar in orde. De wagen gaat naar een opkoper voor export maar ik wil die man niet met een probleem opzadelen. Uiteraard is vooral de prijs een probleem. Het mag niet teveel kosten de marge is te klein.
Heeft iemand een idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
denk dat je auto in de noodloop schiet. maak eerst je overspanningrelais inorde .
De motor gaat in noodloop.Je kunt bij de dealer de gasklep opnieuw laten aanleren als je geluk hebt lukt dit anders kom je de gasklep aan het vernieuwen.
Gr Rob
(ps Heb je de accuklem loos gehad?? Hierdoor ontstaat vak dit probleem.)
bedankt, voor de reacties op mijn vraag.
Mart, ik denk dat je bij de abs-problemen van mijn mb140 v8 zit. Toch bedankt.
Rob, bedankt voor de tip. Je zal gelijk hebben. De wagen heeft her en der op terreinen stil gestaan met een defekte platte batterij. Hij is twee jaar geleden bij mij toegekomen en hij had dat probleem al. Nu plaatste ik een nieuwe batterij en deed een groot onderhoud van de wagen. Ik weet wat er me tedoen staat bedankt.
Groeten Grouve Ignace bvba Tigerfeet
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar