hallo ik hoop dat er hier iemand is die het probleem van mijn mb op kan lossen
ik heb een c220d van 1994, ik had met deze auto een start probleem, maar dat bleek de wel bekende pomp te zijn dus die is vervangen. nu het volgende als hij 2a3 uur stilstaat is het starten en lopen kom ik thuis zet hem stop en wil met een uur weer weg dan start hij wel maar slaat niet aan wacht ik weer een uur of 3,4 dan slaat hij direct weer aan,is een ander relle in gekomen toen een week goed geweest,nu doet hij weer hetzelfde dit gaat al een week of 8 zo daar word je langzamer hand erg moe van,kan iemand dit probleem, ik word er moedeloos van. alvast bedankt
gr jaap
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoi Jaap
Ik heb hetzelfde gehad met s klasse van 1997 ik denk dat je een lucht probleem hebt als je wagen het doet dan moet je hem met de neus bergaf parkeren als je dan geen problemen meer hebt dan is het een lucht probleem dan moet je alle rubberen ringetjes vervangen van brandstofpomp naar de brandstoffilter en heb je naast je brandstofpomp ook een bakelietvierkant kastje zitten die in de pomp geschroeft zit zoja dan moet je kijken of die geen brandstof lekt of zweterig is, je kan ook eens controleren als hij niet wil starten of je brandstoffilter vol zit met diesel zoniet dan heb je een luchtprobleem Gr. Huub
hoi huub dit is allemaal al na gekeken en vervangen ook de rubber ringetjes in het filterhuis, en de brandstofpomp is nieuw,ik denk zelf dat het een stroom kwestie is. maar ja ik heb mij ook laten vertellen dat het aan het contactslot kan liggen maar ja wie ben ik .
18 jaar
Hoi Jaap
Probeer de auto als je hem parkeert met de neus naar onder te zetten kijk of je dan minder problemen hebt bij mij was dat zo
Gr. Huub
18 jaar
vergeet niet ook het brandstoffilter te vern ook daar zit een afdichtring.
deze gaat stuk als het filter te vast wordt gezet ( moet 16 nm zijn)
Je kunt nog eens kijken ,boven op je blok of je daar retourslangetjes hebt en of die goed zijn ,willen na een aantal jaren ook nog wel eens lekken.Mocht dat zo zijn dan zit er achteraan ook nog een eindstopje,n rubbertje,dan die ook gelijk vernieuwen,die gaan na een aantal jaren nog wel eens lekken.Heb ik nl ook lasat van gehad. Is verder het rubberringetje wat op de schroef zit die je boven in het filter draait nog goed?gr,Henk.
18 jaar
alles wat met brandstof heeft te maken is vernieuwd dus daar licht het probleem volgens mij niet.
18 jaar
Kan ook misschien zijn dat je brandstof terugloopt naar de tank. Bestaat bij de dealer een setje voor om de retour af te sluiten.
ik heb precies het zelfde probleem gehad ,maar met een ander duitse auto en toen was het probleem de contactdoos dat is een stekker kast die aan de contact slot vastzit kostte mij in de gulden tijd 18 gulden het was van de merk BOSCH heel eenvoudig te vervangen.Als oorzaak zei de dealer toen dat het door te zware sleutelbossen komt.Alleen het probleem bij was dat het iedere jaar herhaalde todat ik hem verving was het voor een hele jaar weer over....
Ik hoor het wel van je.
ik weet nog niks hij staat nog in de garage het is af wachten maar wel een vreemd geval
18 jaar
zo te lezen denk ik dat dat het probleem is ,misschien kan de garage niks vinden maar wat ik heb opgschreven kost je hooguit 10 a 15 euro als het dan nog niet over is breng je het gewoon naar de garage om te laten onderzoeken.ik zou zeggen gok gewoon erop
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar