Als ik in de file rijd, en een paar keer op de rem trap word het pendaal hard, en als ik de auto dan uit wil zetten slaat de motor niet af.
Als ik dan een keer flink gas geef word het rempendaal weer goed en kan ik de auto wel uit zetten.
Zelf denk ik aan een vacuum probleem, we hebben de rembekrachtiger en vacuumpomp al vervangen, maar dit heeft niet geholpen.
Het probleem is begonnen na het verwisselen van het brandstoffilter, toen heb ik even een vacuumslangetje los gehad.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
" Het probleem is begonnen na het verwisselen van het brandstoffilter, toen heb ik even een vacuumslangetje los gehad........."
En daar moet je ook de oplossing zoeken........
Gr.
Aan Petje57
Ik ben al geruime tijd bezig om de oplossing te vinden, heb inmiddels de rembekrachtiger en vacuumpomp vervangen.
En ben al twee maal bij een garage geweest, maar ook daar konden ze er niet achter komen.
Vandaar dat ik nu hier om hulp vraag.
mvgr Rob
16 jaar
Zit nog te denken aan de terugslagklep in de vacuumslang tussen vacuumpomp en bekrachtiger..........Als deze niet (goed) werkt, wordt je het vacuum ook kwijt..........Maar of dat de oorzaak is ??
Gr.
en heb je die vacuum slang weer eens een keer losgehaald en opnieuw vastgezet,haast zeker dat als je die leiding hebt losgehaald en daarna het probleem is ontstaan je ook weer daar moet zoeken,zit er geen vuil op de schuine kanten van de aansluiting van die leiding,of misschien met het terugleggen van de leiding dat hij ergens is gaan scheuren,en er zit toch zo'n klein ,,
T,, stukje op die leiding zit daar die kleine leiding nog in ,ook die effe nalopen
16 jaar
aan petje57
De terugslagklep heb ik al vervangen, en de vacuumpomp inmiddels twee keer.
Zou er iets met de aandrijving van de vacuumpomp kunnen zijn?
mvgr rob74
16 jaar
Aan robby10030
Alle leidingen heb ik idd al opnieuw nagekeken alleen dat kleine slangetje in het t-stuk niet, dat zal ik dan ook nog ff proberen.
mvgr rob74
16 jaar
als je nu die plastic leiding uit je rembekrachtiger trekt heb je daar dan wel een vacuum (als de motor loopt)en als je diezelfde leiding losgooid bovenop de pomp heb je daar dan dezelfde vacuum,als daar verschil inzit is je leiding ergens kapot
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 308 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar