Mercedes-Benz 410: RPM koud te laag en vacuum aansluitingen pomp

Bouwjaar: 1994

Weet iemand hoe het toerental bij koude motor iets hoger is af te stellen op de lijnpomp? Motornr.is 602-940.Ook had ik graag een overzicht van de vacuum aansluitingen die op de pomp zitten. Er gaat een zwart/wit gekleurde vacuumleiding naar binnen welke niet is aangesloten en waarvan ik niet kan herleiden waar hij aan moet zitten. Deze is niet om de motor af te zetten. deze zijn namelijk dikker en bruin van kleur, en gaan ook naar het contactslot.Als iemand een vacuumschema heeft, graag even faxen op 040-2076373.
Met vr.gr. ronald.

a.s.r.

Geplaatst door a.s.r. (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 410? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

izzi (0) PRO, 18 jaar geleden

in je cilinderkop zitten vacuumklepjes voor je motortemp.zodat deze je motortoerental gaan verhogen ,waarschijnlijk zo'n klepje defect.het klepje heeft 2 vacuumleidingen

a.s.r. (0) PRO, 18 jaar geleden

Dat klopt, er zit er 1 vooraan in de kop, deze is groen van kleur en heb ik vernieuwd, echter blijf ik zitten met de zwart/wit gekleurde vacuumslang die naar binnen loopt en niet is aangesloten. Via diverse t-stukjes zit deze op andere aangesloten, vandaar mijn vraag voor een overzicht zodat ik e.e.a. kan controleren.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 410 of stel zelf een nieuwe vraag.