Beste Heren,
Heb een 190E uit 1988 2.3 K-Tejtronic
Slecht aan slaat als hij koud is en lang gestaan heeft. als het warm is start hij iets makelijker. In het verleden heb ik de benzinedruk van voor naar achter gemeten,en had tussen de spinpomp voor en de acumulator bij de b.filter lekkage,toen deed hij het weer redelijk. Nu weer het zelfde probleem.Voor heeft het ook een druk benzine druk regelaar naast de spinpomp.Lastig de druk daar te meten?
Heel de nacht gestaan,en flink door starten komt ie moeizaam opgang en loop hij niet lekker op alle cilinders. naarmate hij blijft lopen doen alle cilinders stuk voor stuk mee.
Koudestart injektor is goed ,kan iemand mij vertellen wanneer de die injektor mee moet doen en als het een 5/12 volt is. met vijf doet hij het wel.
hebben jullie ook een elektr.schema voor zón oudebak,en heeft het systeem ook nog een verwarmingselement ergens op de inlaat?
Intjektoren heb ik nalaten kijken en die zijn goed zeggen ze,maar na een tijdtje als ik de leidingen bij de injektor open gooi,heb ik geen druk daar,en als het goed is moet er een constante druk in de leidingen zitten naar de injektoren.
Goed heren hoop dat ik duidelijk geweest ben in de uitleg.'
Alvast bedankt,
Mvg,marsancb
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De pomp moet een druk geven van 5,3 - 5,5 Bar..
Gr Stefan
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 190 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar