👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Onder het rijden gestopt, reed op kleine berg met aanhangwagen, eerst slecht vermogen, daarna op de heuvel gestopt anwb erbij komt er niet uit. gesleept naar de zaak, uitgelezen geeft aan eerste naaldverstuiver, parameters uitgelezen, geeft wel toerental, startonderbreker vrijgegeven, maar bij eerste verstuiver met piezo-element geen scoopsignaal, er staat wel voeding op, maar geeft geen signaal, dus eerste verstuiver vervangen, erg duur 400 Euro, en helaas hij slaat niet aan, als je start met leiding losser geeft hij wel brandstof, heeft iemand een schema, en hoe werkt dit signaal, moet dit ongeveer 3 a 4 V zijn of weet iemand goede raad bij voorbat dank Arnold.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Volgens mij moet hij zonder verstuiver signaal ook wel aanslaan, heb deze dingen vaak genoeg kapot gehad, dan heb je alleen geen vermogen. De oorzaak zal toch ergens anders moeten liggen. Is er wel goed signaal op de krukas, als dat signaal er niet is of er ontbreekt een tand zal hij niet aanslaan en is er wel brandstof.
Na zeer veel zoeken en overleg dachten we dat de pomp het was, dus pomp eraf halen, toen de leidingen eraf waren, wilden we het ecukastje aan de zijkant v.d.pomp eraf halen, dit gaat niet zo makkelijk, leiding van plastic volgen tot onder de accu, daar hangt de zak met stekkerverbindingen, lag op zijn kop en vol water, stekkers volkomen verrot, dit is sturing naar pomp, bedrading repareren, starten en lopen, inderdaad zonder bedrading eerste verstuiver minder vermogen, alleen brandt nu het EDC lampje af en toe, gaat over in noodloop, weet nog iemand raad? bv dank Arnold EDC Electronische dieselregeling.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Sprinter of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar