Goedendag ik heb nog een probleem open staan.
namelijk dat mijn cruiscontrol het niet doet en mijn ESP lampje blijft branden.
ik heb hem uit laten lezen en dat gaf aan een censor op het stuurhuis die geen goed signaal krijgt.
maar door tijd gebrek nog niets aan kunnen laten doen.
maar nu heb ik het volgende probleem, als ik gewoon rij en wil even iets inhalen schakeld de auto niet meer terug dus het kickdown doet het niet volgens mij.
maar de topsnelheid ligt nu ook bij een krappe 135 km.
als ik gewoon met de hand de automaat bak schakel kom hij in niet ene versnelling boven de 3000 toeren
voorheen als ik dan gas gaf om iets in te halen dan kwam er een dot zwarte rook uit maar hij deed het wel, nu was mijn vraag heeft deze auto een roetfilter en zou 1 en ander dicht kunnen zitten?
ik hoor graane uw reactie te gemoet.
met vr gr ton
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Het klinkt naar noodloop - begrenzing turbo druk en maximaal 3000 toeren.
Ik zou de motor en bak laten uitlezen.
Wat oldford al zegt is belangrijk om uit te voeren.
Zodra we foutcodes hebben kunnen we je het beste advies geven.
Uitlezen kost misschien een paar tientjes maar wanneer we zomaar onderdelen vervangen en wat het uiteindelijk niet is kost het meer.
oke ik zal hem aanstaande week weer uit laten lezen en kom hierop terug bedankt tot zo ver
gr Ton
10 jaar
oke heb hem uit laten lezen maar niet 1 foutcode nu dacht ik dat het meschien in de lucht massa meter zou kunnen zitten maar weet 1 en ander niet zeker
10 jaar
Ook rijdend uitgelezen na het opwekken van het probleem?
oke heb hem uit laten lezen.
we hebben de stekker van de luchtmassa meter er af gehaald en wij kregen geen veranderende waarde,s
dus deze vervangen en hij rijd weer als een speer
alleen af en toe als ik hem start dan slaat hij aan en dan zet ik hem gelijk in zijn drive en valt tie uit dan moet ik wel een 68 sec door starten eer hij aanslaat
de afdichting ringen onder de verstuiver zijn vernieuwd en ze hebben gelijk de brandstofpomp gereviseerd. geen foutcode,s
zou 1 en ander nu aan de responder van mijn sleutel liggen of loopt mijn dieselolie terug
heeft iemand hier een verklaring voor
met vr gr Ton
10 jaar
Oke goedendag het probleem met onze mercedes is nog steeds niet op gelost dus kan ik ook niets vermelden
vandaar nog geen responsop dat probleem
met vr gr Ton
9 jaar
ik heb onze c 200 cdi ingeruild voor een b 200 benzine automaat uit 2006 dus probleem niet verholpen maar toch tot zover bedankt
9 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar