Dit is sterk af te raden! Deze motoren verschillen behoorlijk.
Zonder koeling van de zuigerbodem en een aangepaste brandstofregeling (lees: gecontroleerd meer diesel inspuiten)voer je aleen de hitte in de verbrandingsruimte op, met alle gevolgen van dien. Harder gaan is er helaas niet bij!
Wat je beter kunt doen is opzoek gaan naar een goede turbomotor + achteras (andere eindvertraging! 3,06 ipv 3,46)+ bijhorend combiinstrument (anders klopt je kilometerteller niet) + een turbo uitlaat (grotere diameter) & eigenlijk zit je dan nog met de versnellingsbak want de turbo was met een automaat uitgevoerd, de kleinere details heb ik maar even achterwege gelaten.
Dit is sterk af te raden! Deze motoren verschillen behoorlijk.
Zonder koeling van de zuigerbodem en een aangepaste brandstofregeling (lees: gecontroleerd meer diesel inspuiten)voer je aleen de hitte in de verbrandingsruimte op, met alle gevolgen van dien. Harder gaan is er helaas niet bij!
Wat je beter kunt doen is opzoek gaan naar een goede turbomotor + achteras (andere eindvertraging! 3,06 ipv 3,46)+ bijhorend combiinstrument (anders klopt je kilometerteller niet) + een turbo uitlaat (grotere diameter) & eigenlijk zit je dan nog met de versnellingsbak want de turbo was met een automaat uitgevoerd, de kleinere details heb ik maar even achterwege gelaten.
21 jaar