Kort na de start sloeg de motor af, ik startte opnieuw, lukte niet, hoorde een raar geluid en zag witte rook uit het middenconsole komen. auto weggesleept naar garage, waar geconstateerd is dat de CDI regelunit verbrand is. Waarschijnlijk veroorzaakt door kortsluiting. Mijn garage heeft dit nog nooit meegemaakt. Wie kan hier iets meer over zeggen?
Iedereen die reageert bedank ik voor de genomen moeite
groet,
M.Ruiter
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Controleer goed de bedrading bij de nokkenassensor in de buurt van de injectors. Deze wil weleens niet goed in het gootje liggen waardoor er kortsluiting ontstaat.
Jarno , heb dit hier gehad met een C220CDI, stekkers van injector, die zijn totaal ongezekerd.
Recentelijk zeker losgelopen injectoren gehad, de auto die ik hier had, waren recentelijk alle vier de injectoren vervangen, maar niet ff de slechte stekkers. 4x stekker, hulsjes en afdichtingen kosten origineel nog geen 12
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar