als de motor meer toeren maakt zuigt hij al meer lucht aan.
ik heb een doorzichtig slangetje op de tank gemonteerd om dit te zien.
in de tank gaat deze slang naar en elektrische pomp,maar deze draaid niet.
deze pomp is voor het overhevelen van de 2 tank helften.
de pomp word af en toe aan gestuurd om diesel over te hevelen,maar ik heb dit niet kunnen meten.
nu een slang recht naar beneden in de diesel gehangen , en dan trekt de motor geen valse lucht meer.
de opvoer pomp en hogedrukpomp voor op de kop krijgen dan geen lucht meer.
heeft misschien iemand een schema van de slangen in de tank, of weet hoe het hoord te werken.
gr johan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik heb alle verhalen al gehoord over ht brandstof systeem van zo'n auto.
maar is er nou niemand die precies kan vertellen hoe dit systeem in de tank werkt.
woord de pomp nu continu aangestuurd, of alleen met starten?
is de pomp voor het overhevelen van de 2 tank helften, of doet de aanzuig kant van de pomp dit?
Hallo werkplaats de goede,
Pomp is een zuig/straal pomp op het moment van naar voren pompen word er ook van de rechterkant naar de linker kant gezogen.
Pomp zou bij contact aan +- 30 sec moeten draaien en bij motor loop constant
kijk hier hebben we wat aan.
volgens mij word de pomp niet aangstuurd ,zekering en ralai zijn heel.
als je nu wat meer vermogen vraag heeft de pomp die niet draaid teveel weerstand.
en zuigd hij lucht langs de snelsluiter in de tank.
kan je met een mercedes uitleespc de brandstofpomp aansturen?
nee --- vermoed pomp vervangen
als ik het relai door verbind doet de pomp het namelijk wel
Hallo,
Ja via de mercedes uitlees comp. kan pomp worden aangestuurd.
ik heb de auto nog niet terug gehad
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz CLK of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar