auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Mercedes-Benz C-Klasse: Water in de luchtcirculatie C240 combi 1998

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.4 liter

Hallo vraagbakers,

Mijn kachelventilator wilde niet meer aanslaan na de herfst en natte vloermat bijrijderkant.
ik maakte toen de roosters bij moterkap/ruit open en zag water staan in de luchtinlaten..
heb toen aan de bijrijderskant een ruber klepje gevonden,
en die was vies en verstopt dus schoongemaakt. (water loopt weer weg)

Vragen:

1: er zou ook zo een klepje aan de bestuurderskant moeten zitten weet iemand waar?? !!

(2: hoe krijg ik de boel weer droog van binnen?? er zit nu zelfs ijs op mn vloermatten!!)
ZELF AL OPGELOST! Demonteren Dashboard scherm, electrisch kacheltje deed de rest

(3: hoe kom ik bij de ventilator)
ZELF AL OPGELOST! Demonteren Dashboard scherm.
maar veel water in de bakje van de motor en in het filter..

4: en hoe laat ik de ventilator weer draaien ?? (zekering is goed, de ventilator voorheen ook, stroom aanwezig op de aansluitkabel)

Groetjes

Harald

Geplaatst door

HaraldS (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

op je kachelmotor zit een blok alluminium met koelribben dit is je regelweerstand door waarschijnlijk sluiting door water is deze defect en moet je hem vervangen als je op de twee aansluitpunten van de kachelmotor 12volt zet en deze gaat maximaal draaien is de motor nog goed doet hij dit niet is motor ook defect dure grap trouwens. ongeveer 200 voor weerstand en 350 voor motor.

nic 0
badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.