Heeft er iemand de aantrekmomenten van de cilinderkop en de volgorde van de cilinderbouten?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
You've Got Mail
Groeten Marcel
ik zou ook graag deze gegevens willen hebben het betreft ook een Pajero van 1992 ik laat de kop nu vlakken en is het verstandig om ook de kop bouten te vervangen ?? of is dat niet nodig
Normaal gezien niet nodig, het zijn nog geen rekbouten in die tijd.
Ok wim dat is mooi maar heeft iemand ook nog de aantrekmomenten en volgorde van de kopbouten dan kan ik de boel weer in elkaar zetten
Gr. Luuk
komt eraan. Maar dan moet ik wel je eigen mailadres hebben, ik kan via het mailprogramma van de site geen plaatjes versturen. Stuur me dat even via mijn eigen mail ofzo, dan komt het goed. De tekeningen staan al klaar.
Groeten Marcel
Volgens het verhaal wat ik van meerdere revisiebedrijven gehoord heb, is dat je een originele Pajero-kop niet kan laten vlakken omdat de voorkamers van keramisch materiaal zijn.
De aftermarket koppen hebben die niet.
Ik heb er net een nieuwe op zitten die waarschijnlijk na 2000Km alweer defect (of de koppakking) is.
De oude was op de bekende plek, bij de achterste verstuiver, gescheurd.
16 jaar
De 2500cc (oftewel 4d56) is geen enkel probleem, de 2800 cc (4m40) gaat inderdaad niet door te harde wervelkamers.
trek naar ongeveer 1000km de kopbouten nog een keertje na
is wel belangrijk anders kan je dat WEER een koppakking kosten!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Pajero of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar