Auto betreft: 1.8 GLXi 16_V (N11W) Automaat uit 1995
Auto schakelt ruw in drive stand en kruipt dan wel en reageert op gas geven echter wanneer de snelheid boven de 10/15 km p/u komt blokt ie meteen af alsof die in parkeerstand valt. R stand op de bak reageert nergens op al voel je wel dat wanneer je van P naar R toe gaat de auto vrij ruw er in schakelt maar is daarna niet te achteruit te krijgen.
Iemand hier ideeën over?
Oliepeil gecontroleerd (iets bij moeten vullen geen verschil in reageren van de bak)
Wat is de bakcode en is deze bv uit te wisselen met die van een galant/spacestar etc?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Of een koppeling of een remband in de automatische bak komt niet goed vrij... Door te proberen te gaan rijden in de geblokkeerde 1,2 of 3 is te bepalen welke dat moet zijn.. Kan ook zijn dat de vrijloop een soort blokkeert. Ik vrees dat de bak open moet. Er zullen wel stukjes voering losgekomen zijn...(andere (sloop) bak) of ruilbak) of einde space runner???
Hij rijd dus alleen in zijn drive (naar voren) zonder gas te geven. Gas geeft een directe stilstand.
Wat zou de bak code zijn van deze auto want andere bak kan ik zelf monteren maar zonder bak code wordt dit gokken.
En in de geblokkerde 1e versnelling ?????. Van de codes weet ik niets. In mijn tijd zochten we aan sloopauto van het zelfde bouwjaar en type en model.. Koop er wel een met garantie, Bij een sloop exemplaar met een doodsklap voor zijn kop, loop je kans dat een aandrijfas een beschadiging aan de eindaandrijving heeft veroorzaakt. oid. Meestal heeft de sloper maar 1 zo'n bak liggen, en heb je niks aan gratis ruilen. Dus beding, "geld terug"
Wat betreft de garantie / geld terug dat begrijp ik alleen hebben ze in deze type verschillende bakken gebruikt begrijp ik van de garage.
Kijk hier eens..
http://www.onderdelenlijn.nl/wiki/versne...
Dit betreffen de handgeschakelde varianten, terwijl dit een automaat is.
Oke...niet op gelet, sorry
Als de fabriek verschillende bakken plaatst kun jij dat ook doen, zolang alles maar past, zou ik denken..
Dat vermoeden heb ik ook maar verschil zal vermoedelijk zitten in de koppelomvormer/vliegwiel denk ik. Nu heb ik wel een aantal bakken zien staan op de onderdelenlijn echter zijn de meeste voor de 2 liter versie... en dit is een 1.8.
Zo maar een idee, en wat kost motor met bak??? ipv losse bak...
Teveel... :( vrees ik bak zit rond 300/350 excl klein materiaal zoals bv olie.
Het type transmissie staat op het yzeren plaatje dat onder de motorkap hangt; onder het motortype.
Zou hem toch eerst eens laten uitlezen en de datalijst eens nazien want zoals de motor-ecu's kapot gingen bij die modellen gingen ook de a/t-ecu's kapot.
Groeten
Waar zou ik dan die bewust a/t ecu kunnen vinden in de auto want zo ver ik begrepen heb zitten die 2 in 1?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Space Runner of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar