close auto

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mitsubishi Carisma: hydraulische koppeling

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8gdi

Mijn koppeling heeft problemen. Krijg en met deze warmte niet goed in de versnelling, en op bepaalde momenten pakt de koppeling eerder dan normaal. Gisteren de koppelingsvloeistof vervangen met dot5. Maar het probleem is er nog steeds. wat zou dit kunnen zijn?? en kan je hier nog mee blijven rondrijden?

Geplaatst door

mark3007 (0)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

DOT 4 is goed genoeg. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5. Grote kans dat de hulpcilinder op het koppelingshuis aan het overlijden is. Is namelijk een redelijk gekend probleem bij de Carisma.

3234dmtr 0

14 jaar

Ok, bedankt. Ik zal het nogmaals nagaan. Had gisteren ook nog de mitsubishi dealer gebeld, en ook hij kwam met de melding van de hulpcilinder, maar het kon ook de druk groep zijn. Maar dat denk ik niet, omdat het niet continue is. De ene keer merk in niks en is alles koek en ei. maar 100 meter verder kan het zomaar zijn dat ie niet in de 1 wil of moeite heeft van de 1 naar de 2. Of zelfs al gaat rijden terwijl ik de koppeling volledig op de bodem heb!! Blijft een vreemde zaak.

mark3007 0

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Carisma of stel zelf een nieuwe vraag.