Mitsubishi Carisma: hydraulische koppeling

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8gdi

Mijn koppeling heeft problemen. Krijg en met deze warmte niet goed in de versnelling, en op bepaalde momenten pakt de koppeling eerder dan normaal. Gisteren de koppelingsvloeistof vervangen met dot5. Maar het probleem is er nog steeds. wat zou dit kunnen zijn?? en kan je hier nog mee blijven rondrijden?

mark3007

Geplaatst door mark3007 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mitsubishi Carisma? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

3234dmtr (0), 13 jaar geleden

DOT 4 is goed genoeg. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5. Grote kans dat de hulpcilinder op het koppelingshuis aan het overlijden is. Is namelijk een redelijk gekend probleem bij de Carisma.

mark3007 (0), 13 jaar geleden

Ok, bedankt. Ik zal het nogmaals nagaan. Had gisteren ook nog de mitsubishi dealer gebeld, en ook hij kwam met de melding van de hulpcilinder, maar het kon ook de druk groep zijn. Maar dat denk ik niet, omdat het niet continue is. De ene keer merk in niks en is alles koek en ei. maar 100 meter verder kan het zomaar zijn dat ie niet in de 1 wil of moeite heeft van de 1 naar de 2. Of zelfs al gaat rijden terwijl ik de koppeling volledig op de bodem heb!! Blijft een vreemde zaak.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Carisma of stel zelf een nieuwe vraag.