👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Ik heb een Mitsubishi Carisma 1.8 GDI, bwjr 2002. Probleem is willekeurig inhoudende motor. Vaak bij koud en nat weer, maar ook bij betere weersomstandigheden. Ontstaan na filerijden bij buitentemperatuur van 32 graden. Cruise-control of met constante snelheid neemt probleem toe. Voornamelijk bij constante snelheden tot 80 km per uur. Bij constant 50 km/h is er niet mee te rijden. Flinstone-auto. Uitgelezen: geen storing. Wel merkbaar wanneer je ermee rijdt. Carboblasting, geen resultaat. Brandstofdruk eerst omhoog geen resultaat, omlaag geen resultaat. Lange tijd gebruik V-power: geen resultaat. Software aanpassingen, geen resultaat. Dealer geeft aan dat ik ermee `moet leren leven`! Wie biedt uitkomst?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
er zijn ook wel problemen met elektr gasklephuizen ,dit kan ook inhouden veroorzaken.mocht je er helemaal niet meer uitkomen dan kun je nog proberen de egr dicht te maken.nb deze kan natuurlijk ook vervuild zijn of klemmen.
Ik heb zelf ook een Carisma 1.8 GDI (1999) het probleem komt me bekend voor. Maar na de rigoreuze maatregelen...al eens nagedacht over andere bougies? Dit moet bij 90.000km. Andere bougies hielpen bij mij al enorm en mijn auto heeft inmiddels 145.000 km op de klok. Hoe start de auto als de moter warm is?
Dat V-power vehaal vindt ik echt onzin, das geen oplossing. Je dealer komt ook niet echt behulpzaam over... Mijn dealer (Van de Wouw in Kaatsheuvel) is met dit soort problemen zeer behulpzaam gebleken.
19 jaar
Correctie: Van de Wouw zit natuurlijk in Waalwijk...
19 jaar
stotteren bij constante snelheid..
laat je gasklepsensor is nameten,
waarschijnlijk is dat de oorzaak.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Carisma of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar