bij snel volgas geven gaat de motor inhouden op 4.500 toeren en treed dan de toerenbegrenzing in werking doordat de ontsteking later wordt geregeld op ongeveer 20 graden voor bdp
wanneer men traag naar volgas gaat stopt de motor op 6.400 toeren en treed dan de toerenbegrenzing in werking, nu is dan de ontsteking geregeld op 45 graden bdp
uitwisselen met een andere motor ecu bracht geen verbetering
wie herkent het probleem?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ontstekings module is vaak het probleem bij een 2.0l motor
mitsubishi sloperij de kort in kaatsheuvel heeft ruil
ontstekings liggen
Ben ook naar de oplossing van dit probleem benieuwd?
zelfde verhaal als de pajero, verkocht aan oost-blokkers, ik wou net andere ontstekingsmodule monteren daar het scoopbeeld onderbrekingen vertoonde, dus ook hier geen oplossing, als ik ze terug zie zal het hun eens vragen, doch ze hadden zelf een proefrit gemaakt doch vonden het geen probleem; dus maar wat trager optrekken, was hun verklaring.
n.b. de galant was van 1988
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar