Wij hebben hier een mitsibushi staan met het volgende probleem
dat is dat de auto wel start maar niet aanslaat hij vonkt niet de injectors werken niet en de toerenteller gaat niet omhoog met starten
op de kruk-as positie sensor en de nokken-as positie sensor blijft 5 volt staan en met starten ook
de klant had al vaker last gehad van dat de auto niet wilde aan slaan
ik zit zelf aan de onsteking te denken maar de computer willen ook wel een de geest geven
wie heeft hier ervaring mee
met vriendelijke groet chris
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Conclusie: Een storing in het elektrische cirquit.
- Zekeringen controleren, mogelijk een zekering doorgeslagen.
- Connectoren controleren, mogelijke een losse connector of slechte verbinding
- Controleer of alle relais goed in de voet steken.
Succes.
de auto start weer zonder de oorzaak te hebben gevond we hebben op het laatst de module relais getest deze waren goed na het terug steken van het relais doet de auto het weer maar ja nu nog steeds geen oorzaak
de auto heeft vaker gehad dat hij bij de klant niet wilde starten en even wachten en hij doet het weer
nog even verder zoeken
Ik heb 2 van deze Galant's gehad,en bij alletwee ging de ontsteking defect.(bobine en sensor in stroomverdeler).
Maar wat je zegt,de ecu's schijnen ook wel stuk te gaan....
hoeveel sleutels heeft de klant?
Zijn ze allemaal ingeleerd? niet pas een nieuwe gehaald waarbij 1 of meerdere sleutels niet ingeleerd zijn doordat deze b.v. kwijt waren?
galant 94 zit nog geen transponder op, 9 van de 10 is de stroomverdeler stuk
in de stroomverdeler kunnen meerdere storingen voorkomen ,bv fasesensor,bdpsensor en vermogenstransistor.
Wat je al hoort ECU gaat wel eens stuk Onstekking maar ook wilt het relais was de computer aan stuurt wel eens stuk gaan misschien zit het probleem daar
Zowel de motor-ecu's als de automaat-ecu's gaan kapot tot en met het bouwjaar 1993 (bij verschillende mitsubishi-modellen en motoren), daarna zijn er verbeterde versies in geplaatst.
De stroomverdelers daarentegen gaan regelmatig kapot.
we hebben het gevonden het was de module relais onder het dashbord deze verbond niks door want de brandstof pomp werkte ook niet als je het contact aan zette
maar in iedergeval voor bedankt voor het mee denken
Mr.Volt
Conclusie: Een storing in het elektrische cirquit.
- Zekeringen controleren, mogelijk een zekering doorgeslagen.
- Connectoren controleren, mogelijke een losse connector of slechte verbinding
- Controleer of alle relais goed in de voet steken.
Resultaat: we hebben het gevonden het was de module relais onder het dashbord deze verbond niks door want de brandstof pomp werkte ook niet als je het contact aan zette
maar in iedergeval voor bedankt voor het mee denken
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar