zoals in mijn vorige topic met de radiateur, heb ik de radiateur vervangen. nu lekt de motor de vloeistof bij de V-Snaar, en presenteerd om een volle radiateur met water binnen 2 km geheel leeg te lopen. het lekt bij de v-snaar en niet zo'n beetje ook. hoe kan ik dit dichten? want ik ken niet harder dan 40 km/h want hoe harder ik rij hoe sneller ik water / koelvloeistof verliest. wie weet er een oplossing? moet ik hem op de sloop doen ? of een nieuwe motor of kan dat gedicht worden? het maakt dan een raar sisend en borrelt geluid. de tempratuur stijgt binnen 2 minuten in het rood.
Geplaatst door DJ-BRANCO (0) , lid sinds 13 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mitsubishi Galant? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
anoniem-1573996169 (0), 13 jaar geleden
wat dacht je van je waterpomp die lekt.
DJ-BRANCO (0), 13 jaar geleden
is dat de waterpomp?? die hele grote kleppen deksel? dat zit precies onder de oli tank waar je de oli altijd in gooit. ik heb geen verstand van auto's maar dat komt uit de motorblok als ik het zo zie. weet niet eens waar de waterpomp zit of wat het is
DJ-BRANCO (0), 13 jaar geleden
heb ff gegoogles en idd het is de waterpomp die lekt , kan men dat zelf repareren?! is het moeilijk? en wat kost zo'n waterpomp. wat is daar de oorzaak van
Peter Schouten (0), 13 jaar geleden
Dit klinkt meer alsof je koppakking naar z'n grootje is. Komt het tussen het blok en de kop uit? Als je verder geen verstand van auto's hebt kun je daar zelf denk ik niet zo heel veel aan doen.
suc6
Peter
anoniem-1573996169 (0), 13 jaar geleden
aangezien deze reactie raad ik het je niet aan om hier zelf te gaan sleutelen[quote=DJ-BRANCO]is dat de waterpomp?? die hele grote kleppen deksel? dat zit precies onder de oli tank waar je de oli altijd in gooit. ik heb geen verstand van auto's maar dat komt uit de motorblok als ik het zo zie. weet niet eens waar de waterpomp zit of wat het is[/quote]
DJ-BRANCO (0), 13 jaar geleden
ik ga ook niet sleutelen. nee de koppakingen zijn niet kapot. het schijnt toch de waterpomp te zijn en kan er niet eens zelf aan sleutelen omdat de distributieriem eruit moet of zoiets had ik begrepen. heb dat matriaal ook niet voor
anoniem-1573996169 (0), 13 jaar geleden
zou wel eens kunnen zijn dat je waterpomp achter de distributie op het blok zit geschroefd,toyota carina heeft dat ook,het is ook heel verstandig om dan meteen je distributie te laten vernieuwen een oude riem moet je niet terug monteren,jij hebt 2 riemen eentje balansas allebij vernieuwen met loop en spanrollen zou ik zeker doen