close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mitsubishi Galant: Motorblok lekt vloeistof bij de V-Snaar hoe dicht je het?

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

zoals in mijn vorige topic met de radiateur, heb ik de radiateur vervangen. nu lekt de motor de vloeistof bij de V-Snaar, en presenteerd om een volle radiateur met water binnen 2 km geheel leeg te lopen. het lekt bij de v-snaar en niet zo'n beetje ook. hoe kan ik dit dichten? want ik ken niet harder dan 40 km/h want hoe harder ik rij hoe sneller ik water / koelvloeistof verliest. wie weet er een oplossing? moet ik hem op de sloop doen ? of een nieuwe motor of kan dat gedicht worden? het maakt dan een raar sisend en borrelt geluid. de tempratuur stijgt binnen 2 minuten in het rood.

Geplaatst door

DJ-BRANCO (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

wat dacht je van je waterpomp die lekt.

is dat de waterpomp?? die hele grote kleppen deksel? dat zit precies onder de oli tank waar je de oli altijd in gooit. ik heb geen verstand van auto's maar dat komt uit de motorblok als ik het zo zie. weet niet eens waar de waterpomp zit of wat het is

DJ-BRANCO 0

14 jaar

heb ff gegoogles en idd het is de waterpomp die lekt , kan men dat zelf repareren?! is het moeilijk? en wat kost zo'n waterpomp. wat is daar de oorzaak van

DJ-BRANCO 0

14 jaar

Dit klinkt meer alsof je koppakking naar z'n grootje is. Komt het tussen het blok en de kop uit? Als je verder geen verstand van auto's hebt kun je daar zelf denk ik niet zo heel veel aan doen.

suc6
Peter

aangezien deze reactie raad ik het je niet aan om hier zelf te gaan sleutelen[quote=DJ-BRANCO]is dat de waterpomp?? die hele grote kleppen deksel? dat zit precies onder de oli tank waar je de oli altijd in gooit. ik heb geen verstand van auto's maar dat komt uit de motorblok als ik het zo zie. weet niet eens waar de waterpomp zit of wat het is[/quote]

ik ga ook niet sleutelen. nee de koppakingen zijn niet kapot. het schijnt toch de waterpomp te zijn en kan er niet eens zelf aan sleutelen omdat de distributieriem eruit moet of zoiets had ik begrepen. heb dat matriaal ook niet voor

DJ-BRANCO 0

14 jaar

zou wel eens kunnen zijn dat je waterpomp achter de distributie op het blok zit geschroefd,toyota carina heeft dat ook,het is ook heel verstandig om dan meteen je distributie te laten vernieuwen een oude riem moet je niet terug monteren,jij hebt 2 riemen eentje balansas allebij vernieuwen met loop en spanrollen zou ik zeker doen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.