auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Mitsubishi Galant: Problemen naar het vervangen van de radiateur (motor slaat conti

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Hallo,

Ik heb een galant 4 en van de week is mij de radiateur gescheurt. dit gaf een enorme klap op de autobaan, de gehele inhoud van de radiateur spoot zo op mijn vooruit. ik gestopt trek de motorkap open en spoot zo de gehele zooi uit de radiateur. motor was meer dan 130 graden aan het koken. stoomde van alle kanten en alles zat onder met bruine zooi. maar goed heb nu de radiateur vervangen (splinter nieuwe radiateur besteld en vervangen) alleen nu is het zo. dat de auto 14 dagen stil gestaan heeft en start met moeite, loopt op koude motor perfect gestationair , maar zodra hij warm loopt gaat hij steeds langzamer lopen en dan stopt hij er mee. als de motor warm is en ik rem 1x valt alles op contact en dat iedere keer bij het geminste gerem, zoals stoplicht , rotonde's etc. maar rij ik op de snelweg. dan is er niets aan de hand. wat kan dit voor een probleem zijn dat hij continu afslaat?!


[url=http://img541.imageshack.us/i/bbbbbz.jpg...][img]http://img541.imageshack.us/img541/7666/...[/img][/url]

Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]


dit was de oorzaak

Geplaatst door

DJ-BRANCO (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

temperatuursensor goed aangesloten?

maarten4874 0
badge

14 jaar

daar ben ik niet eens aangekomen

DJ-BRANCO 0

14 jaar

heb alleen de 2 ventilators van de rooster gehaald, 1 voor de airco andere de koeling. de radiateur eruit getilt, op de nieuwe radiateur de ventilators aangesloten en terug geplaatst en de stekkertjes weer aangesloten. meer heb ik niet gedaan. weet niet eens waar ik hem stationair afstellen kan laat staan te weten waar de tempraturen meter zit

DJ-BRANCO 0

14 jaar

als ik je verhaal zo lees,lijkt met het een koelvloeistofsensor probleem...
(heb je het hele koelsysteem van verse koelvloeistof voorzien? dat is zo te zien wel nodig geweest)

maarten4874 0
badge

14 jaar

klopt ik heb de complete radiateur eruit gehaald, en er kwam alleen maar bruine zooi eruit. maar dat is niet alles, toen de radiateur het begaf en die knal kreeg ben ik toch door gereden. men zegt dat de wagen koelt bij de koude lucht. maar dat is dus niet zo want ik was 4 km van me werk af. toen ik door reede leek net alsof de benzine op was zo sloeg die af. daarna deed die niets meer. ik had wel 5 liter water bij me , en dit in de radiateur gegooit. toen kwam er allemaal zwarte drap uit de radiateur gevlogen, in eerste instantie denk ik dat het oli was. toen had ik zoiets, nu liggen mijn pakkingen eruit. maar in dit geval dus niet. want gisteren nadat ik de radiateur vervangen hebt en de wagen starte zou je dan witte / grijze rook moeten zien. of witte zooi op je olipeil stok. maar zag niks. de pakingen zijn dus niet kapot. hij start wel moeilijk zo'n 6 sec doet die erover. en hoor dan wel water klotsen als ik rij (heb de radiateur gevuld met water, om zo de motor te reinigen van die bruine zooi. en straks gooi ik er gewoon koelvloeistof erin. maarja zit dus met het probleem dat die steeds afslaat

DJ-BRANCO 0

14 jaar

heb je de accuklem los gehad of is de accu leeg geraakt ? dan opnieuw inleren

mitshu 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Galant of stel zelf een nieuwe vraag.