close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mitsubishi L400: Ruilmotor monteren en brandstofpomp

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.5 TD

Deze motor is vastgelopen omdat de oliekoeler door een kleine aanrijding lek was geraakt en de chauffeur er pas achter kwam toen het te laat was. Klant wil graag een ruilmotor ipv een gebruikte en dat kan natuurlijk. Echter, de ruilmotor die we op het oog hebben heeft geen brandstofpomp en die moet dus worden overgezet.

Iemand ervaring met deze pompen hoe die afgesteld moet worden bij overbouwen op een ruilmotor?

Geplaatst door

Siem Bijman (680)
badge vip badge

al 23 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Met een meetklok, bij 1 mm plunjerslag moeten ze op 9° na het bdp staan, vergeet de koudstartvervroeging niet af te leggen!

wim12199 0
badge

17 jaar

Wim, hartelijk dank!

Siem Bijman 680
badge vip badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi L400 of stel zelf een nieuwe vraag.