Deze motor is vastgelopen omdat de oliekoeler door een kleine aanrijding lek was geraakt en de chauffeur er pas achter kwam toen het te laat was. Klant wil graag een ruilmotor ipv een gebruikte en dat kan natuurlijk. Echter, de ruilmotor die we op het oog hebben heeft geen brandstofpomp en die moet dus worden overgezet.
Iemand ervaring met deze pompen hoe die afgesteld moet worden bij overbouwen op een ruilmotor?
Geplaatst door Siem Bijman (170) PRO , lid sinds 23 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mitsubishi L400? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi L400 of stel zelf een nieuwe vraag.
2 Reacties
wim12199 (0) PRO, 16 jaar geleden
Met een meetklok, bij 1 mm plunjerslag moeten ze op 9° na het bdp staan, vergeet de koudstartvervroeging niet af te leggen!
Siem Bijman (170) PRO, 16 jaar geleden
Wim, hartelijk dank!